Evo šta kaže Enis Imamović na poziv Zukorlića na formiranje jedinstvene Bošnjačke liste

Bošnjacima Sandžaka je najprije potrebna ozbiljna analiza da li uopšte treba da učestvuju na izborima koje organizuje Vučićev fašistički režim u svojoj najopasnijoj fazi - fazi raspadanja.

imamovic zukorlic 5 696x385



 

Dijalog o tome se mora voditi u okvirima Bošnjačkog nacionalnog vijeća kao najvišeg političkog i predstavničkog tijela Bošnjaka.

U ovom trenutku ne vidim nijedan razlog zbog koga bi Bošnjaci trebalo da daju legitimitet izborima koje organizuje kriminalno-nacionalistički režim koji je iz Akcionog plana izbacio sve zahtjeve da se riješe nagomilani problemi Bošnjaka.

Režim koji je nastavio politiku negiranja genocida i veličanja ratnih zločinaca, nastavio sa zataškavanjima zločina u Sandžaku i koji bezobzirno osporava prava Bošnjacima na identitet, jezik, obrazovanje i informisanje, ne samo da ne može organizovati izbore u Sandžaku, nego se kao takav mora smatrati prijetećom silom po Bošnjake.

Svaka, pa i najmanja podrška ovom režimu predstavlja podršku agresivnoj pretenziji na terotoriju Bosne i Hercegovine i pokušaju otimanja manjeg bh entiteta “RS”-a, reaktiviranju genocidne politike prema Bošnjacima, pa i destabilizaciji Crne Gore i čitavog regiona.

Ovakav poziv za izlazak na izbore i bezuslovno prihvatanje ovakvih uslova je direktna podrška i davanje legitimiteta poljuljanom Vučićevom režimu, a svako ko bez ikakvog razmišljanja poziva da se na njih izadje je ništa drugo do samo još jedan Vučićev “trojanski konj” u Sandžaku.

Ja se nadam da je ovaj poziv iskren i da ovo nije samo novi pokušaj da se na jednu zajedničku listu sakrije od političke odgovornosti za štetu koju je nanio, nakon što mu to nije pošlo za rukom na izborima za Reis’ul ulemu IZ BiH.

Uporno odbijanje da se na svim prethodnim izborima formira jedinstvena bošnjačka lista, zatim odbijanje u prethodne četiri godine da se formira bošnjački-sandžački poslanički klub, korišćenje bošnjačkih glasova za lične privilegije i trgovinu u Beogradu, blaćenje bošnjačkih političkih lidera, pa čak i teške laži o “podjeli 20.000 pušaka Bošnjacima u Sandžaku” je sve što je Zukorlić uspio uraditi kao dio Vučićeve kamarile.

Afera za aferom sustižu sve aktere Vučićevog režima, tako da je samo pitanje vremena kada će svjetlo dana ugledati i izborne kradje, medju kojima su i one koje je režim izvodio u Sandžaku.

Minimum da bi Bošnjaci i drugi gradjani Sandžaka izašli na ove izbore, je prihvatanje Platforme o specijalnom statusu Sandžaka, koji pored ostalog podrazumjeva da se Sandžak definiše kao posebna izborna jedinica u svakom smislu iz koje se bira najmanje 20 narodnih poslanika.

Komentari  
+90 # Dijaspora 2020-01-28 22:42
Vi niste normalni od bojkota nema nista, izali vi ili ne vucic ce napravit da je izaslo preko 50%, glasali ste ga u tutinu sjenici i pazaru, sa njim ste u koaliciju u np tt i sj koga vi lazete 30godina
Odgovori | Prijavi moderatru
+24 # Borba 2020-01-29 08:59
Najgori su ovi koji se okrecu kako vetar puha a suljo bio godinama srpski Ministera tu je govorio da bosnjaci imaju sva prava (imaju snimci) njima je Reis u beogradu i ima da cute
Odgovori | Prijavi moderatru
-3 # Enes NP 2020-01-29 18:32
Za sve u Sandzaku bi najbolje bilo da SDA bojkotuje izbore i da se nepismenjakovići konačno skinu sa naše grbače. Ali sa kim bi Rasim onda pravio koalicije..
Odgovori | Prijavi moderatru
0 # Olivera 2020-01-29 20:48
Kako sa kime? Sa jedinom strankom koja ima i kvalitet i kvantitet - SPP. To bi bilo i prirodno i najbolje za građane. Spoj modernog i tradicionalnog, spoj baze i nadgradnje, susret konstruktivnih i stvaralačkih snaga u uzvišenoj ideji prosperiteta Sandžaka....
Odgovori | Prijavi moderatru
+44 # Sandzaklija 2020-01-28 22:45
Ovaj lazov enis iz propale takozvane "SDA " je dokazani licemjer i munafik! Ponuda sandzackog gazije, uvazenog Muftije je ono sto svi iskreni bosnjaci prizeljkuju a i sam sam taj! Mali pacov lazni patriota imamovic pokazuje svojom retorikom i jezikom da se davi u lazima i mrznji prema istini! Covjek ima laz i samo laz a argument istine je na strani Muftije to svi znamo! Sanjam dan kada ce se BOSNJACI ujediniti a Muftija je jedini koji to zeli ,mnogo je primjera znaju to i oni koji ga mrze!
Odgovori | Prijavi moderatru
-43 # Jašim 2020-01-28 22:50
Cuj ti sandzaklija jebo te ovaj gazija muftiguz zlukorlic jer je on najvece zlo za nas i ko njega glaso nemao srece
Odgovori | Prijavi moderatru
+32 # Sandzaklija 2020-01-28 22:56
Za cafire kao ti sigurno da je vjernik "najvece zlo" ali ne i za normalne bosnjake koji razmisljaju svojim mozgom! Ocito da si ti produkt nekog krmka da se primjetiti po smradu koji siris!
Odgovori | Prijavi moderatru
-2 # semir 2020-01-28 23:49
fetve pocele,sta vam je AV AV smijetel da ga spomenete dje javno da je kjafir ?
Odgovori | Prijavi moderatru
+25 # NP 2020-01-28 23:11
Bojkot izbora koji predlaže Imamović nije rešenje za Bosnjake.
Čak su danas i oni najzadrtiji - pokret 1 od 5 miliona, pozvali da se izadje na uzbore.
Odgovori | Prijavi moderatru
+1 # Sandzaklija do Koske 2020-01-28 23:12
Ovo je kad P.enis pokusa da te sekksa u glavu. U tome i jeste problem svih suLJejmanovih SDA-ovaca, sto su svi isprcani u glavu, i kako To moze da razmislja ?
Odgovori | Prijavi moderatru
+23 # Ime 2020-01-28 23:20
Da se razumemo. Ja nisam za Zukorlića. Ali ovaj Imamović je toliko ograničen da nemam reči. Ne samo čitajući ovaj članak, nego uopšte slušajući sve njegove izjave. Mlad ćovek a da od njega do sad nismo ništa naučili. Ugljanin će otići u penziju i spasićemo se njega ali nam ostaje Imamović u narednih 30 godina. Ugljanin je zlatan kakav će ovaj da bude.
Odgovori | Prijavi moderatru
+3 # Olivera 2020-01-29 20:53
Ime moje, Ugljanin je odavno napunio 65 godina i još nije u rešio da čuva unuke ili se druži sa ostalim pazarskim penzionerima. Još on rovari, pa je rezultat toga i urušavanje BNV i s vremena na vreme napadi na državu Srbiju, te intenzivna druženja sa kosovskim političkim luzerima. Nema šta ovaj Enis da proziva bilo koga, neka pogleda u svog ljidera i imao bi mnogo štošta i da mu zameri i da ga pita.
Odgovori | Prijavi moderatru
-3 # Ime 2020-01-29 22:01
Nemoj tako Olivera. Videćeš ti kad dodješ u njegove godine.
Odgovori | Prijavi moderatru
+29 # Mur 2020-01-28 23:35
Zar nije licemerno, kritikuje Sns a sa njima je u vlast u par Sandzackih gradova. Zar nisu docekali Vucica u Np i u Tutin. Imamovicu niko vise nije toliko glup kao ti,pa da nista ne konta....
Odgovori | Prijavi moderatru
-1 # Olivera 2020-01-29 21:00
Konta on, zato mu je i cilj da poveća SDA konta posle izbora. Neće Enis zajedno sa ostalima, jer se tada glasovi za SDA utapaju u zajedničku listu kojoj neće biti primarni i jedini cilj prodaja glasova. Muamer je učinio pravu stvar što je predložio zajedničko učešće na izborima, ako nizbogčega drugog a ono da i one slepe Sandžaklije napokon progledaju pa vide kojoj partiji je šta sve preće od jedinstva i zajedničkog nastupa kad su interesi građana Sandžaka u pitanju.
Odgovori | Prijavi moderatru
+20 # Emir 2020-01-28 23:48
Ja ne znam ovo sa puskama koga zeli da ubedi da je laz kad ceo Sandzak zna da je to istina?
Muftija je samo to izneo u javnost za nesto sto je vec bilo poznato svima.
S obzirom da je to radio u dogovoru sa drzavom zato i nije bio zatvoren, vec ispracen od strane drzave da letuje po Turskoj dok je njegov narod zbog njegovih gluposti dobijao batine. Cak je i grdni Semko dobio tada batine. Jos ako je istina kao sto prosirila prica da je SDA ubila grdnog Semka u garazu onda bi SDA trebala da bude zbrisana s lica zemlje a ne da se nesto pregovara s njom.
Odgovori | Prijavi moderatru
+20 # Riječ 2020-01-28 23:51
Kakvo je govedo ovaj covek ,Boze me sacuvaj SDA da bojkutuje izbore, ovo je najveca laz koju sam cuo u zivotu. Ove rijeci intelektualac i jos na takvoj poziciji ne izgovara znaci SDA odpada nece u Bošnjačko jedinstvo. Hvala brzo ste reagovali znaci da ste odlučni da ne izlazite na izbore vas bre nece niko ni Djilas sigurno jedino Vucic da vas spasi opet
Odgovori | Prijavi moderatru
-36 # Nur-Bec 2020-01-28 23:54
Enise,slazem se,potpuno si u pravu.
Odgovori | Prijavi moderatru
-24 # lopovska posla 2020-01-28 23:54
Koje sranje. Ja pritisnem na -, pojavi se +. oh [censored] vam sve. Jebo vas Zukorlić i SPP i Aleksandar Vučić i SNS.
Imamović je u pravu. ove podguzne muhe oko šupka Vučića sve zasmrdeše
Odgovori | Prijavi moderatru
+11 # Sjenichakķ 2020-01-29 00:09
Hebo ti zukorlic mhku :) zar nije sda u tutinu sjenici i pazaru u koaliciji sa vucicem
. Kakva su to preseravanja. Sad . Kad treba njima moze sa vucicem a kad drugi ode sa vu icem onda ne valja . Munafik ljudi u stranci. SDA JE STRANKA AL LJUDI U NJOJ SU SRANJE . AL BUKVALNO SVI U STRANCI ...
Odgovori | Prijavi moderatru
-1 # lopovska posla 2020-01-29 12:31
Hebo tebi [censored] i sestru i ženu, pićko usmrdjela
Odgovori | Prijavi moderatru
-1 # Sjenicak 2020-01-30 18:45
Brate molim te razmisli malo o cemu pricas,kada su bili izbori za prvog coveka drzave u Sandzaku mislim na :Novi Pazar,Tutin i Sjenicu. 80% glasova je bilo za Aleksandra Vučica.Ljudi iz Sjenice su krali glasove za Vučica ,a za uzvrat su dobili novac na sastanku u Dugoj Poljani.Broj gradjana iz Sjenice nije premasio 20% izlaznosti ,dok je prijavljeno da je izasllo 54%.Raspitaj se malo ,pa onda lupetaj. I nauci se kulturi govora.Svakako sve ovo vec znas ,samo su ti pamet isprali.Sellam.
Odgovori | Prijavi moderatru
-10 # Nur-Bec 2020-01-29 06:34
I pored manipulacije sa plus i minus,pored narucenih anketa nekoliko godina zaredom,pored toga sto faraon posjeduje nekoliko medija na kojima se reklamira dan i noc ipak mu nista ne pomaze.Narod nije glup i procitao ga.
Odgovori | Prijavi moderatru
+1 # NP 2020-01-29 08:54
Osim patološke mržnje koju osećaš prema Zukorliću, navedi mi JEDAN - samo jedan jedini uverljiv razlog, zašto ne izaći zajedno na parlamentarne izbore?
Odgovori | Prijavi moderatru
+1 # banda 2020-01-29 12:37
gledaš li ti Skupštinu Srbije. Gledaš li šta se radi opoziciji i šta rade Gojković, Martinović, rističević i ostala bulumenta iz redova SNS. Pa za vreme Miloševića daleko je veća demokratija bila u Skupštini i mogla se čuti opozicija. Ovo je dovoljan razlog da se bojkotuju izbori. Oni koji izađu su za l produžetak vlasti ovih koje sam napomenuo
Odgovori | Prijavi moderatru
-4 # Nur-Bec 2020-01-29 12:57
banda,gleda on to sve,ali gaji neku "patolosku" ljubav prema zukiju koja je meni potpuno neobjasnjiva.Krasi ga odsustvo objektivnosti,jer da bi covjek ovako skakao na svaku kritiku prema zukiju mora ili da je potpuno zaslijepljen,ili da mu je najblizi clan porodice zuki.Izbore treba bojkotovati i iz razloga sto je vucko na proslim izborima ucjenjivao clanove svih partija sa gubitkom radnog mjesta itd.Znaci,sa egzistencijalnim stvarima.Kada je covjeku ugrozena egzistencija glasao bi bilo koga pa i Vucka.Otuda i toliki procenat onih koji su njega glasali.Naravno i sada ce se desiti isto.Ne znas ko je gori,da li pozicija,ili opozicija i iz tog razloga Sandzaklije ne bi trebale izlaziti na tu ujdurmu od izbora.Faraon Zuki zna da ce dobiti 0,005%glasova i otuda ova ponuda.
Odgovori | Prijavi moderatru
+1 # NP 2020-01-29 14:36
Ovde neko napisa - a ja potpisujem:
- Ako SDA bojkotuje izbore - evo glava.
Kao prvo - bojkot nije rešenje.
Kao drugo - SDA će na izbore.
E sad,
Pitao sam i pitam:
Šta je loše u tome ako sve tri partije zajednički izadju na parlamentarne izbore?
???
NEMA LOŠEG !
Ako mi nadjete JEDAN JEDINI razlog, da je loš zajednički nastup na tim izborima - evo i ja ću niti protiv.
..
A šta je dobro - ima 101 razlog. Najvažnije je da se pojavi kakvo takvo zajedništvo, što bi se reflektovalo na mase, zatim sinergija i više mesta u parlamentu, novi pristup u politici ...itd
Odgovori | Prijavi moderatru
-1 # Olivera 2020-01-29 17:22
SDA će sigurno izaći na izbore, da bi imala posle njih sa čime i da trguje. Zato Enis neće ujedinjenje sandžačkih partija u jednu listu, jer onda mu ljider nema sa čime da izađe na političko tržište.
Odgovori | Prijavi moderatru
+12 # Brut 2020-01-29 00:08
Sve Sandzacke partije kazu da se bore za specijalni status Sandzaka to jest autonomije Sandzaka kao prekogranicnog regiona, ali ne mogu da se dogovore oko Vucica. Kokiko sam ja svatio??? Pa koga lazete izdajnici svog roda i svoje porodice, da sad ne psujem, ali pokazite barem malo postovanja prema svom narodu i glasacima jer nismo mi toliko glupi da nam prodajete tako glupe price. Imamovicu nemoj da se brukas jer ti si pametan covek i nema potrebe da izdajes velike ciljeve rad niskih politickih pojena. Sandzaka nrma bez jedinstva i ti to znas!!!
Odgovori | Prijavi moderatru
+11 # Sjenichakķ 2020-01-29 00:13
Kyuraçc jedinstvo . NEMA JEDINSTVA . NEMA MERHAMETA . SVAKI [censored] DANAS HOCE DA JE GLAVNI. IMAMOVIC PAMETAN . DOBAR GOVORNIK :) PUSTITE ZUKORLICA NEK VAS PREDVODI IDIOTI ODOSTE U [censored] JE8ALE VAS VASE PARE I SITNI INTERESI. ZIVOT PRODJE SUTRA CETE PRED BOGA . PRODAJETE SVOJ NAROD NEBILI ZARADILI PARE HARAM VAM BILO.....
Odgovori | Prijavi moderatru
-24 # Elma Zurkolic 2020-01-29 01:12
Sjenichak sedi dolje jedan, u Sjenicu pa opleti po uvredama.
Muftija ima vise para nego svi vi zajedno sto komentarisete, a IMAMOVIC JE NJEGOV POTRCKO
Odgovori | Prijavi moderatru
+10 # anti seljacina 2020-01-29 09:44
I to vam je merilo seljacine koliko je para oteo u sluzbi SANU-a.Gladan seljacina se radja i umire kao gladni srljacina i sve pare ovog dunjaluka ga nemogu napravit covekom
Odgovori | Prijavi moderatru
+4 # Roky 2020-01-29 16:57
Tacno da ima ali zasto ne odgovorite otkud mu Elma?Otkud nemoze on posteno zaraditi tolike pare sa toliko njegovih godina pricu pricaj te drugom..
Odgovori | Prijavi moderatru
+1 # Dele 2020-01-29 07:58
Mòramo da komentarisemo jer Bosnjaci imaju majveci poroblem Od Zukorlica.Prljavom politikom uvredama i klevetama te puske te droga jurisao cetiri god.pa sad fukara hoce jedinstvo.Spp se raspada udbaska sekta.
Odgovori | Prijavi moderatru
+3 # TITO 2020-01-29 10:47
Mislim da bi DELE@ treba da zavrsi ovu diskusiju sa njegovim komentarom sve je tako. Nekad sam bijo spreman da se popijem zbog Muftije ako ga je neko vređao u pomoć prisustvu ( jednom sam u Bus neke momke opomenuo i to bas sam hteo da se tučemo ) Bog mi je svedok. Međutim nauči čovek vremenom gde greši i pročita neke ljude pogotovo ako ih još bolje upozna. Sva trojica su isti materijal, mi nemamo fer političare koji bi nas (samo nas) predstavljali. Oni u početku predstavljaju nas u Beogradu, ali kad odu tamo onda predstavljaju Beograd kod bas. To je istina i svi to vidimo, e sad druga je stvar ako hoćemo ili nećemo da priznamo.
Odgovori | Prijavi moderatru
+3 # Spanac 2020-01-29 10:31
Pre tri ipo godine Ugljanin je pozivao na formiranje jedne liste, a sve do juce se zalagao za to da Bosnjaci imaju jedinstven poslanicki klub, pa mi sada nije jasno zasto SDA ne prihvati ovaj predlog? Vreme je da se prestane sa vredjanjem, napadima i omalovazavanjem. Stranke bi trebalo da sednu i da se dogovaraju, da pregovaraju. S druge strane, ukoliko SDA bude bojkotovala izbore, ostace bez poslanika i stabilnog izvora finansiranja i Ugljanin je toga svestan. Dajem glavu da SDA nece bojkotovati izbore, ovo sto Imamovic prica, kojeg izuzetno cenim, je samo politicki trik. Predlazem da sve partije i lideri oslusnu volju naroda i da se time rukovode. Eto, neka po prvi put nasi lideri to urade. Albanci u Srbiji prave zajednicku listu, Srbi na Kosovu imaju svoju listu, a mislim i da Bosnjaci imaju dovoljno kapaciteta da formiraju jedinstvenu predizbornu listu. Stranke su nam pune dobrih i postenih ljudi i oni bi trebalo da se nadju na toj zajednickoj listi.
Odgovori | Prijavi moderatru
-3 # NP 2020-01-29 12:06
Najbolji komentar o ovoj temi do sada.
Odgovori | Prijavi moderatru
+5 # banda 2020-01-29 12:53
Kažeš, stranke su nam pune dobrih i poštenih ljudi. To je tačno ako su nijetom tu. Ali mnogi su interesom tu i neće se suprostaviti svom ljideru, dokle god interesa ima. Džaba što ima tih dobrih i poštennih kad su nam ljideri pokvareni. Ako želite i dalje njih vi izađite i da Bog da vam još trideset godina vladali i pamet solili, a mladi neka idu po zapadu ili u p.m.
Što se tiče Srba na Kosovu, to je lista AV i njegovih tajkuna , a nažalost i ta zajednička lista koju predlaže MZ je takođe lista AV poznajući naše ljidere
Odgovori | Prijavi moderatru
+1 # Nur-Bec 2020-01-29 21:39
Aferim banda,potpisujem!
Odgovori | Prijavi moderatru
+1 # Edis 2020-01-29 13:41
Braco moja ujednimo se samo ujedinjeni mozemo sve svi za jednog jedan za sve maknimo lopove sa vlasti sve treba nam neko novi mlad da vodi ovaj narod
Odgovori | Prijavi moderatru
+5 # mikla 2020-01-29 16:30
SAMO BOJKOT BITANGI JE SPAS ZA SVE NAS!
Odgovori | Prijavi moderatru
-5 # Ano 2020-01-29 19:24
PU!
Odgovori | Prijavi moderatru
+1 # Sulejman Veličanstve 2020-01-29 19:38
Samo da kažem nešto, vama Zukimijevim botovima, to što vi za sendvič ubadate u telefone da bi ste pokazali kako vaš ljubimac ima nekakvu podršku Bošnjaka, a Imamović, Ugljanin itd nemaju, to je predstava za budale koje su se do sada najmanje pet-šest puta uverile na izborima, da je Zukorlić "sitna riba" za Ugljanina.
Odgovori | Prijavi moderatru
-3 # NP 2020-01-29 20:09
Dobro de Saša.
Ne moraš u polemiku sa botovima već sa realnim pristalicama.
Koliko vidim ovako stvari stoje:
- Zukorlić je predložio da sve tri partije zajedno izadju na parlamentarne izbore.
To je bio najbolji predlog gde svi dobijaju.
Ali ...
Odmah su maske pale.
- Ugljanin (preko Imamovića) poručuje da će bojkovati izbore (lažu - živi bili pa videli)
To bi bio najgori potez za Ugljanina.
- Ljajić (preko Bačevca) poručuje da će sa Vučkom u koaliciju.
To je dobar potez za Ljajića lično ali veoma loš za Bošnjake.
Ostaje Zukorlić - zar ne?
Da je hteo da se proda kako mu naturate i on bi otišao sa SNS. A pošto ni ne pomišlja na tu koaliciju - znači da ste ga na pravdi Boga optuživali.
Hoćeš li da proanaliziramo buduće izbore?
)))
Odgovori | Prijavi moderatru
+3 # DP 2020-01-29 20:04
Sto se tice zajednicke liste za izbore,ona je nemoguca sa ovim sarlatanom-AKODEMEKOM ORLJANSKIM, koji je debelo ocrnio sve bosnjacke vrednosti i koji je toliko podal i neposten da svaku njegovu inicijativu treba potpuno odbiti.
A sto se tice bojkota izbora,on bi sada bio najbolja politicka kalkulacija,jer se pokazalo da u ovoj konstelaciji snaga u skupstini RS,gde je u potpunosti afirmisan srpski nacionalizam i gde se legitimirao kao normalnost politickog delovanja,jedan bojkot bi bio dobra opcija.I opcija izlaska na izbore nista ne menja za Bosnjake pored takvog afirmisanog srpskog nacionalizma,zato bi bilo dobro da se glasovima Bosnjaka ne daje legitimitet takvoj surogat vlasti na celu sa cetnicima AV-a:

Ova inicijativa Kakademika je smo Vuciceva sarena laza preneta preko njegovog trojanskog konjha zvanog AKODEMEK ORLJANSKI.
Odgovori | Prijavi moderatru
-2 # Nur-Bec 2020-01-29 21:43
Upravo tako! Samo bojkot!!!
Odgovori | Prijavi moderatru
-2 # NP 2020-01-29 21:56
Bojkot?
))))
Mislio sam da imaš više pronicljivosti.
Nije valjda da im veruješ?
Hajde da se dogovorimo nešto ?
Ako Suljo izadje na izbore - glasaš za Zukorlića a ako ne izadje, ja ili ne izlazim ili izlazim da precrtam listić i naplišem šifru koju ti kažeš pa objavim na nekom od sajtova da i ti i svi ostali vide?
Ok?
Odgovori | Prijavi moderatru
Napiši komentar
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Sandzaklive.rs. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Sandzaklive.rs zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Sandzaklive.rs nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Vijest5

  1. Najnovije
  2. Najčitanije
  3. Komentari