Pogledajte kako su Srbi u Novom Pazaru proslavili Božić (Video)

dfgert456456 

Na kružnom toku u Šestovu...



 

Komentari  
+57 # Sandzao 2020-01-07 18:18
Ovo him lezi pravo zbogom kosovo jer si samostalno
Odgovori | Prijavi moderatru
+35 # Borba 2020-01-07 18:47
Oni bi voleli da je taj kružni tok neka granica
Odgovori | Prijavi moderatru
+3 # djoka 2020-01-09 08:23
kako Srbi slave:

Zlatko Komatina (33) nastradao kad je pokušao da aktivira štapin kako bi obeležio praznik. Raskomadano telo našla policija
Odgovori | Prijavi moderatru
+128 # NP 2020-01-07 18:20
Prvo - Srbi u Pazaru nisu ovako proslavili Božić nego deo Srba - desetak njih.
Ostali su naši sugradjani sigurno proslavili praznik u krugu porodice i u duhu VJERSKOG praznika.
Drugo - pesma koja poziva da se ide na Kosovo, bas i nije prikladna vjerskim praznicima - ali ok.
Šareni voz je bio prazan.
Treće i najvažnije:
Zamolio bih Bošnjake da na ovu temu ne pišu provokativne komentare i da rako ispoštujemo naše komšije koji su u porodičnoj atmosferi dočekali praznik a ne na kružnom toku.
Mi smo sa ovom čestitom većinom Srba živeli u miru i prošli mnogo veća iskušenja od ovih.
I posle ovoga reka Raška i Jošanica će i dalje teći.
Odgovori | Prijavi moderatru
+61 # New World 2020-01-07 18:30
Nešto slično sam i ja hteo napisati, ne valja nikako to bacanje svih u isti koš. Nit smo mi svi isti, nit su oni svi isti... Časnih ljudi na sve strane a nikako se ne vide od nakupljenog smeća...

Ovom prilikom i srećan božić svima koji ga slave kroz ljubav prema svojoj veri, a ne kroz mržnju prema drugima...
Odgovori | Prijavi moderatru
+23 # Boss 2020-01-07 18:59
Nisam za nacionalizam i nisam za nerede bilo koje vere ali ovo sto su uradili je provokacija, nisu oni izasli na kruzni zbog praznika ni zbog vere u sebi vec radi provokacije. Netreba mi da osudjujemo te klosare vec to treba da urade Srbi koji zive medju nama, jer zive ko bubreg u loju sto se kaze, niko ih nedira niko im ne preti niko ih ne uznemirava i ako su manjina u nasim gradovima. Prvu osudu treba da kaze Presednik Vucic koji kaze da je za svija isti zakon,zajednicka drzava,i da svi imamo ista prava, onda premijerka koja je zbunjena i nezna nista rec dok joj Vicic ne napise, pa za njima Stefanovic,Vulin itd. Vec kad smo kod osude nesto se nesecam da su osudili neko ovako desavanje u poslednje vreme pa se ne nadam da ce i ovo u Novom Pazaru
Odgovori | Prijavi moderatru
-20 # Olivera 2020-01-07 21:14
Vala kada ćute posle Ugljaninovih polumutavih izjava iz kojih se ipak nadzire promena Ustava koji je on među prvima podržao, onda šta da osuđuju proslavu Božića u bilo kom kraju Srbije, pa i u Raškoj oblasti/Sandžaku? Samo da ih čujem, i Vućića i Brnabić i bilo koga, ima da mi dlanovi opet bride. Čuj, neko da osuđuje Srbe što slave svoj Božić pesmom o Kosovu i u državi Srbiji, stvarno je ne bezobrazluk već direktna provokacija.
I Srbi nisu manjina, kao što si rekao, u vašim gradovima, već su to i njihovi gradovi. I kao što vi proslavljate javno vaše verske praznike, tako i Srbi mogu da proslavljaju svoje.
Odgovori | Prijavi moderatru
+32 # NP 2020-01-07 21:18
Propustila si dobru priliku da ćutiš.
Odgovori | Prijavi moderatru
+22 # Boss 2020-01-07 21:38
Nisam rekao da se brani proslava bozica vec da se slavi ne provocirajuci druge veroispovesti. I ne serundaj PROLIVENA svaku rec koju ko gde kaze ti imas njeno tumacenje
Odgovori | Prijavi moderatru
+2 # NP 2020-01-07 22:17
Sretan Božić svim Srbima u NP i Srbiji.
Odgovori | Prijavi moderatru
+15 # NP 2020-01-08 08:45
Olivera ti samo srbima pravis probleme. Ne znam zbog cega to radis. Dobices bre otkaz zeno ne vrijedi ti ovo ni jednog sendvica. Batali bre ovo je srpsko ono je srpsko. Je l neko rekao nesto za bilo kakvu proslavu bozica do sad. Ni bozica ni bilo kog drugog praznika. Ovo je samo glupa provokacija na koju niko od nas nije naseo. Smijesni ste.
Odgovori | Prijavi moderatru
-7 # Tan 2020-01-08 10:57
NP, ako možeš da objasniš šta je ovde konkretno provikativno i upućeno vama? Odgledah snimak dva put, ali zaista mi nije jasno?
Odgovori | Prijavi moderatru
+13 # NP 2020-01-08 12:39
Je l tebi normalno da se za praznik kojim se slavi rodjenje isusovo pjeva o ratu i smrti?
Odgovori | Prijavi moderatru
-8 # Tan 2020-01-08 13:42
Odgovor napisah negde dole. Ali evo ovde drugacije. Evo nije normalno, ali sto je to provokacija???? Ako nije normalno to je naša stvar (naš problem, nas greh...)
Ali čime vas to provocira ta pesma?????? Hocu li dobiti odgovor nekad?
Odgovori | Prijavi moderatru
+9 # NP 2020-01-08 14:53
Odlicno si rekao nije normalno. Ako se za vrijeme praznika pjeva o boju znaci necemu sto nije vezano za praznik za sta je onda vezano? Kome je usmereno?albancima nije oni su na kosovu, srbima nije jer nema veze sa praznikom. Kome je namijenjena?
Odgovori | Prijavi moderatru
-9 # Tan 2020-01-08 15:18
Ma dzaba ja ovde pričam. Kad neko hoće da vidi zlo, on ga vidi i tamo gde ga nema. Jeste, u pravu si. Namenjeno je vama, i sve je kako ti kažeš. Provokacija. Eto, budi srećan i ispunjen.
Odgovori | Prijavi moderatru
+7 # NP 2020-01-08 14:54
Hoćeš.
Što prodju praznici - napomeni me.
PS
Beše li ti jednom meni pisao/la u ženskom rodu?
Odgovori | Prijavi moderatru
0 # djoka 2020-01-09 07:55
A gde radi ta Olivera? Ko je ona u stvari sto daje za pravo sebi da stalno komentarise
Odgovori | Prijavi moderatru
+3 # Olivera 2020-01-10 09:07
Da li je komentarisanje zabranjeno? Da jeste, bila bih banovana kao na SP što sam bila. Međutim, SL je ipak jedan liberalan i moderan sajt rasterećen mnogih predrasuda, tako da su ovde svi dobrodošli. Naravno, poželjno je da među komentaroima bude što više onih koji imaju šta da kažu, a da ne vređaju, ne kunu, ne pišu svakave prostote.....
Odgovori | Prijavi moderatru
+7 # Malo Morgen 2020-01-07 19:54
Aferim NP.
Odgovori | Prijavi moderatru
+1 # TITO 2020-01-09 03:48
Ovako da se razumemo, ja često kritikujem Olju, Živojina, sad uzeo neki novi nik sad je stanimir, no nebitno, evo sad idem prema CG i bese se jedna Olja zaglavili sa autom te sam je "pogurao" sad joj je kaže bolje. Reko joj, šta ćemo sa ovima što pevaju zbogom sestro majko odo na Kosovo ravno? Kaze oni nisu Pazarci svi nego nekoliko njih a ostalo su umetnuti a malo popili. Reko pa što ne odu na Kosovo nego pevaju, kaže sećaš li se bajke okupili se zecici ono vatre i hvale se, duvaju se i nešto sušne svi se razlaže....

P.S. gledam ovo šta se dešava sa distance, kod manastira,cetnik jednu bila sterknu, sad ove u NP pesme, gledam i one cetnike u Bosni kad su pevali oesme uz gusle i kažem Muftija je budala čovek ako iskreno misli da može doći do pomirenja. A ako mu je neka fora da se održi još malo u Bg to je ok.
Odgovori | Prijavi moderatru
+20 # Pera kad ti ga zater 2020-01-07 18:32
Svima koji sire nacionalnu netrpeljivost [censored] sve po spisku ako zelite rat nadjite se gde vam volja al negde gde necete povrediti postenog coveka pa vadite oci kako zelite m...u vam jbm.
Odgovori | Prijavi moderatru
+11 # KANGAL 2020-01-07 18:42
Ne znam šta bih reko....Sila Boga ne moli...Bog silu ne voli..Pametnom dosta....
Odgovori | Prijavi moderatru
+14 # Glupa izreka 2020-01-07 19:10
Tu odvratnu izreku izbaci. Bog je Silni i sve mu je podredjeno. Takav nacin pisanja moze da te izbaci iz vjere.
Odgovori | Prijavi moderatru
-46 # Stanimir 2020-01-07 19:10
Previse ovih baklji ali nema veze.Hriste Boze se cesto pusta na proslavama Bozica i Badnje veceri ali ja sam nekako vise za gusle.Kad cujem kako Golija, Kopaonik, Durmitor, Zlatar i Zlatibor odlezu divnom zvuku gusli dobijem dodatnu snagu.Na vrh planine bih se popeo za dva minuta.
Odgovori | Prijavi moderatru
-5 # Guslar 2020-01-07 19:16
Dodji da ti zasviram na uvce
Odgovori | Prijavi moderatru
+6 # Rudnicki bik 2020-01-07 22:13
Zvuk gusli oponasa jeku vlaha koji izdise,nabijen na kocu...
Odgovori | Prijavi moderatru
0 # 0stoja 2020-01-09 15:47
Ili tvoje mame na kurcu u,, mantilu,,
Odgovori | Prijavi moderatru
-2 # Sandzak u srcu 2020-01-10 01:50
Psuje kao vlah sa koca-stara sandzacka izreka.
Odgovori | Prijavi moderatru
+17 # SJ 2020-01-07 22:58
Sudeci po tvojim minusima,mora da si mi komsija iz Sjenice...trenutno (-14),a do zore ce da nagura i do (-25), :lol:
Odgovori | Prijavi moderatru
+9 # SJ-II 2020-01-07 23:22
Vec je nagurao do (-16)...haj da se kladimo da ce ovaj Stanimirko guslar do zore da nagura bar do (-30) !!
Odgovori | Prijavi moderatru
-1 # SJ 2020-01-08 18:42
Stanimirko guslar je dostigao rekordnu zimsku temperaturu u SJ:(-41)...cestitamo.
Odgovori | Prijavi moderatru
+13 # Jašim 2020-01-07 23:19
Ti mozes da se popnes slobodno ali na vrh kurca& moga ti sto imas nic stanimir stanes na vrh moga
Odgovori | Prijavi moderatru
-15 # Stanimir 2020-01-07 23:31
Znaci ti si gej Jasime.
Odgovori | Prijavi moderatru
+12 # Aganlija 2020-01-07 23:40
Ti,kao,nisi?!?Pa sto ga onda zoves da te jase???
Odgovori | Prijavi moderatru
+3 # NP 2020-01-08 13:24
Postovanje
Odgovori | Prijavi moderatru
+19 # Muamer 2020-01-07 19:15
Nasi sugradjani srbi su uvek bili za suzivot sa nama muslimanima.Ovih nekoliko budala sto kao „slave“ a ustvari ni neznaju da slave inace bi bili negde sa familijom ili prijateljima za svoj praznik.Inace ovo je mali broj budala nazalost nasih sugradjana pa da budem realan i kod nas procentualno ima isto toliko hadaljeva koji neznaju ni da slave ni da praznuju.Moram da pofalim nase sugradjane srbe koji ni u najgorim trenutcima za ovih 30 godina nisu vodili velikosrpsku politiku.Ovi hadaljevi mogu da odu ako imaju toliku zelju na kosovo,nije daleko i zelim him kao sto pesma kaze da odu i da se ne vrate.Da puste nas da najzad zivimo...
Odgovori | Prijavi moderatru
+24 # Guslar 2020-01-07 19:27
Evo sad upravo gledam na TV-u skocilo to Srpskih politicara kukaju skacu prete osudjuju hoce da popucaju sto je neko na Kosovu napisao neke antisrpske znakove,a ovo po Pazaru a ono sinoc po Bosni i ono pre dva dana niko ni ne spominje
Odgovori | Prijavi moderatru
+13 # Malo Morgen 2020-01-07 19:55
Znaci nista novo u smrdiji i na smrdosavskim televizijama...
Odgovori | Prijavi moderatru
-10 # Srbin 2020-01-07 19:28
Sta imaju muslimani povodom nacina proslave u nasem naselju. Mozemo ga proslavlati kako hocemo. Mi se ne mesamo u njihove obicaje. Svak neka gleda svoja posla. Bez uvreda i ruznih komentara. Treba svak svakome cestitati praznik sa postovanjem jer ja tako cinim svim dobrosusedkim prijateljima i drugarima i sugradjanima. Hvala
Odgovori | Prijavi moderatru
-10 # Olivera 2020-01-07 21:21
Tako je. Nije paljen badnjak na trgu Isa bega Isakovića da bi iritirao komšije, već na nekom kružnim toku. I kao što vidim iz nekih komentara i to nekima smeta. a ne smeta im Suljaga sa svojim, čim zine, glupostima.
Odgovori | Prijavi moderatru
+4 # Boss 2020-01-07 21:40
Jebo te Suljo i ti njega pa on je vas njemu je sveti sava bliznji rodjak
Odgovori | Prijavi moderatru
-2 # Olivera 2020-01-08 20:45
Previše je mator za mene, mogla bih mu biti fatalna. A onda bi se vaskoliko Bošnjaštvo i ščiptarstvo diglo protiv mene sa raznim optužbama od kojih je ona za genocid nad ljiderom Sandžaklija najupečatljivija. Zato te nečemo poslušati ni ja ni Suljko. On treba bar još 30 godina da vas vodi u mestu tapkajući, a ja da vam se iz prikrajka divim kako ste ipak narod dobrog srca pa vam je teško da se kurtališete svog prvog prodavača magle.
Odgovori | Prijavi moderatru
-1 # Pazarka 2020-01-08 13:55
Haj sto ova slavica hoce da joj badnjak presedne.Savise o svom halu da Vam nije bilo Sulejman Age jos bi po govnima gazili.
Odgovori | Prijavi moderatru
+10 # Turčin 2020-01-07 19:42
Lazes pseto lazes. Niko nema protiv slavi svoje praznike niko ti ne brani ali ih slavi u miru i u krugu porodice a i ako izadjes na ulicu ti i slicni tebi treba da slavite u ljubavi,miru i da ne provocirate druge vere a vi to namerno radite jer ste zarazeni nacizmom
Odgovori | Prijavi moderatru
-12 # Olivera 2020-01-07 21:27
Koga ti nazivaš psetom, magarče jedan? I ko kaže da se nije slavilo u ljubavi i miru? I ko je provociran? Pokazana je ljubav prema Kosovu, što sa vama nema ama baš nikakve veze da biste se osećali provocirano. Jedino ako ste rešili da priznate da ste šćiptari, a ne Bošnjaci, onda mogu i da razumem. I treba da znate jedno, kako je otišlo iz Srbije (voljom velikih sila), tako će se i vratiti (voljom velikih sila). A Srbi i šćiptari mogu samo da čekaju taj čas, pa da vide kako će se ponašati i jedni i drugi. Do tada, mi ćemo pevati o Kosovu i ponavljati - Dogodine u Prizrenu.
Odgovori | Prijavi moderatru
+8 # Boss 2020-01-07 21:45
Priznajemo da je vecina Sandzaklija nastala od Albanaca a ne od vas budjavih kao sto bi vi imali zelju. Kosovo je priznato i nikad vise nece biti sastavni deo Srbije pa voljom ili silom videcemo za godinu dve. A bas se pitam sta vi Srbi kukate za Kosovom kad ono nikad nije bilo vase to sto je saka jada Srba zivela na Kosovu ne znaci da je bilo vase vec ste bili kao podstanari na Kosovu, kad se protestvuje za Kosovo tad se ne ide na Kosovu da se kaze nesto vec se po BG razbijaju izlozi i kradu patike, vi ste PROLIVENA Kosovo dali za patike
Odgovori | Prijavi moderatru
+11 # Rudnicki bik 2020-01-07 22:27
Kosovo je odvajkada,pa do 14 v bilo u rukama nesrba(Ilira,Rimljana,Vizantinaca),samo u 14 v je bilo u rukama Srba,od 15-20 v je bilo u rukama Turaka,a od 1912-1941 i od 1945 do 1999 u rukama Srba...
od pamtiveka,pa do ovog momenta,Kosovo je bilo u rukama Srba ukupno oko 180 godina...
Srbiju i Srbe SPC vodi u provaliju.
Odgovori | Prijavi moderatru
-4 # Tan 2020-01-08 11:24
Ček, ček, sad ste nastali od Albanaca?? Dame i gospodo!!! Još jedna najnovija teorija o poreklu srpskih muslimana! Novo! Muslimani nastali od Albanaca! Ko ne veruje, dokaz je taj što govore u stvari albanski jezik! (Kao dokaz o jeziku ide prilog u odgovorima na komentar koji će bit pun sočnih albanskih psovki!)Čitajte u najnovijim komentarima! :D znači, u ovim komentarima vidim da svako od vas ima svoju teoriju o poreklu. Pa usaglasiite se barem aman, ne brukajte se bar.
Odgovori | Prijavi moderatru
+8 # NP 2020-01-08 13:15
Kao što vidiš - nema sočnih psovki niti uvredljivih komentara zato što iz poštovanja prema našim dobrim komšijama koji praznuju kako dolikuje, ne želimo vama provokatorima da odgovaramo onako kako zaslužujete.
A sad će neki vaš provokator uzeti naš nick i ... ispuniti tvoju želju.
A ako želiš da razmeniš mišljenja o istoriji, sačekaj da prodju vaši praznici.
Odgovori | Prijavi moderatru
-10 # Tan 2020-01-08 14:22
Ma neću o istoriji. Hoću samo da mi kažeš šta je provokacija u pesmi? Odosmo daleko, da se vratimo na početak.
Odgovori | Prijavi moderatru
+1 # Rudnicki bik 2020-01-08 18:21
Dragojlovice,Sj,krajem 19 v..
Nacepio aga čipčijku na podini od sijena.Vidio to njen tata,pa ce:
''Nemoj,aga,nije pravo...''
''Zar nije-upita aga-sad cu da ga bolje upravim''
(posveceno svim onim turskim kopiladima,koji govore o poturicama)...
Odgovori | Prijavi moderatru
+1 # Olivera 2020-01-08 20:09
Zaboravio si da napišeš da je aga imao zauške u pubertetu.
Odgovori | Prijavi moderatru
0 # Bosniacco 2020-01-08 22:57
Aha,verovatno...kad ti kazes,onda je tako.Samo se ti tesi,ako ti je lakse.
Odgovori | Prijavi moderatru
0 # Olivera 2020-01-09 17:22
I bio je i impotentan, samo što se to prikriva. Zato je i pokušavao da upravi i to bolje, a od tog upravljanja ustvari ništa. Verovatno je aga bio neki kompleksaš poput malčanskog berberina pa napadao decu i to pred roditeljima. Dala bi mu ja međ rogove i te jadne mućkove, da bi od muke svo seno pojeo.
Odgovori | Prijavi moderatru
-1 # Bosniacco 2020-01-10 01:53
Kakav god da je bio,nekog je na kraju napravio...mozda tebe??
Odgovori | Prijavi moderatru
+1 # Olivera 2020-01-10 09:09
Razočarao je sebe, jer je i dalje ostao impotentan, a mislio da može.
Odgovori | Prijavi moderatru
+7 # NP 2020-01-08 07:12
E ovo je prava olja koja ne provocira muslimane kojoj ne smeta sto se za praznik u kom se slavi rodjenje isusa peva o kosovu i smrti. To dvoje je jako povezano. Ne zvite u zabludi. Kosovo se nikad al nikad nece vratit ni velike ni male vojne sile ne mogu dole nista. Malo ste pobrkali loncice.
Odgovori | Prijavi moderatru
+7 # Srbijanac 2020-01-07 19:57
Gospodo ta pesma vam bas ide u prilog...malo vam je Hrvacke..Bosne..Kosova... sram vas bilo! U svakom slucaju srecan praznik :lol:
Odgovori | Prijavi moderatru
+4 # Pazarce 2020-01-07 20:23
Mi narkomani nemamo nacionalnih problema svi se volimo.
Odgovori | Prijavi moderatru
-8 # Pesterac 2020-01-07 21:03
Ma nek slave koliko hoce imaju pravo na to.
Odgovori | Prijavi moderatru
-12 # Stanimir 2020-01-07 21:35
Naslov jeste namerno ovakav ali ja cu ipak da se strpim do Bajrama kako bih video da li ce tada da bude slican naslov.Naravno da nece iako ce tog dana da bude na mestu sve od pratecih rekvizita - crveni fesic, bajramski topic, dzehzvica i rahat lokum.
Odgovori | Prijavi moderatru
+13 # Soko.. 2020-01-07 22:16
Nikom nije problem..sto se slavi i peva.problem.je sto pozivate u boj.pozivate na ubijanju .a mislim da ni jedna vera ne poziva na ubijanju.pa narocito za praznike koji su verski.
Odgovori | Prijavi moderatru
-4 # Tan 2020-01-08 11:30
Boga ti soko, ne lupaj (prosečan bošnjak bi napisao ne se*endaj). Poslušaj pesmu ili pročitaj tekst, pa mi prosledi deo gde se poziva na ubijanje! Čekam!
Odgovori | Prijavi moderatru
+6 # NP 2020-01-08 12:46
A ici na Kosovo i ne vratiti se ... sano da bi pevali stihove Albancima?
Odgovori | Prijavi moderatru
-6 # Tan 2020-01-08 13:13
Ja ne verujem koliko površnosti i dalje. Ja sve lepo ispisah, al evo, sad ću se potruditi i da nacrtam. Pesma govori o boju na Kosovu 1389. gde se odigrala bitka, dakle sukob srpske i turske vojske, ne znam kakve veze imaju Albanci, tad je bio sukob, ponoviću!!! srpske i turske vojske. "Odlazimo da se ne vratimo" je stih koji govori o tome da su Srbi svesni nadmoćnosti turske vojske, ali ipak odlaze i upuštaju se u borbu sa neprijateljem, i svesno idu u smrt. Odlaze i neće se vratiti jer će poginuti. Dakle srpsko-turski sukob, 14.vek. Je li ti jasno sad ili ćeš i opet da pričaš o Albancima.
Odgovori | Prijavi moderatru
+1 # Nur-Bec 2020-01-08 14:25
Nisi samo jos objasnio kakve veze ima kosovski boj sa Bozicem?
Odgovori | Prijavi moderatru
+1 # NP 2020-01-08 15:13
Neće ni objasnit.
Rodjenje Isa a.s. koji je poslat od Stvoritelja i boj na Kosovu gde Marko Kraljević ubija Srbe, ni jedan, baš ni jedan, mitoman ne može naći znak jednakosti ili sličnost izmedju ta dva dijametralno suprotna dogadjaja.
Rodjenje Isa a.s. koji im u 10 Bozijih zapovesti, pored ostalog kaže "Ne ubij", je dogagjaj koji bi se trebao obeležiti uz molitve i u krugu porodice a ne kružnom toku uz baklje i mitomansku muziku.
Tako je uradilo 99% naših komšija osim desetak njih (najverovatnije da su došli iz drugih gradova) ali srećom ovo je grad razumnih ljudi.
Odgovori | Prijavi moderatru
-15 # KOMUNISTA 2020-01-08 18:34
nabijem na kur*c Isu a.s...a sad krenite sa minusima islamski i pravoslavni fundamentalisti...
Odgovori | Prijavi moderatru
-6 # Tan 2020-01-08 15:31
Jesam. Napisah, nema. Peva o ljubavi prema Kosovu. I? Svako može za Božić da pušta šta god hoće, sve dok ne ugrožava nikog time. Čime je vas pesma ugrozila i isprovocirala? Čime? Čime? Čime? Kojo deo pesme, teksta? Navedi mi te stihoce koji imaju negativnu konotaciju prema vama, ili bilo.kome? Koji su to stihovi?
Odgovori | Prijavi moderatru
+4 # NP 2020-01-08 15:36
Čime, Čime ...
Ok.
Ali prvo - beše li ti jednom pisala meni u ženskom rodu?
Odgovori | Prijavi moderatru
-4 # Olivera 2020-01-08 21:08
Zaista si bezobziran. Ja ti ovde godinama serviram svoja najdublja osećanja, a ti od muškarca tražiš da bude žensko.
Odgovori | Prijavi moderatru
+2 # NP 2020-01-08 21:27
Hoćeš li da ti odgovorim na ovaj komentar dole gde pišeš o SL?
Odgovori | Prijavi moderatru
-3 # Olivera 2020-01-08 21:31
Hoću.
Odgovori | Prijavi moderatru
+3 # Rudnicki bik 2020-01-08 18:23
''odlazite,da se ne vratite..'' !!!
Odgovori | Prijavi moderatru
-3 # Tan 2020-01-08 18:30
E, pa vidiš kako si i glup i gluv. Nije odlazite", nego "odlazimo". Lepo rekoh, svako vidi ono što želi da vidi.
Odgovori | Prijavi moderatru
-1 # Rudnicki bik 2020-01-08 18:46
Vi kazete ''odlazimo'',a ja vam kazem''odlazite''...
je l sad jasno?
Odgovori | Prijavi moderatru
+4 # NP 2020-01-08 07:09
Top, crveni fes i kafa ne pozivaju u boj cini mi se.Opet vi srbi imate problem sa vaganjem stvari. Slavite bre Bozic to nema veze sa Kosovom aman ljudi ne pravite komplekse vasoj deci ako su vama napravljeni. Slavite Bozic onako kako dolikuje ovo je teranje cirkusa. Cuj baklje i pesme o pozivanju u rat, oprastanje od porodice... za Bozic se cini mi se slavite rodjenje Isusovo.
Odgovori | Prijavi moderatru
-10 # NP 2020-01-07 22:20
Sretan Božić svim Srbima u NP i Srbiji.
Odgovori | Prijavi moderatru
+10 # NP 2020-01-07 22:21
Hajde još jednom.
Malo je to
Odgovori | Prijavi moderatru
+6 # NP 2020-01-08 07:02
Ovo se olivera ili zivojin pokusavaju infiltrirat :)
Odgovori | Prijavi moderatru
-4 # Olivera 2020-01-08 22:00
E, da je Živojin ovde. Ali nije jer slavi Božić tri dana. Šta će kad mu se dobre komšinice utrkuju da mu čestitaju Božić. A Živojin, pravi srpski domaćin, neće gošće da izneveri. Inače da je ovde, bilo bi bar 200 komentara do vikenda.
Odgovori | Prijavi moderatru
+2 # Rudnicki bik 2020-01-08 23:59
''Nemoj,aga,nije pravo''...
''Zar nije-upita aga-e,sad cu da ga bolje upravim''...
Odgovori | Prijavi moderatru
0 # Olivera 2020-01-09 18:20
Mani agu, kosti su mu davno paščad raznela. Nego kako ti rudnička bičiću stojiš sa upravljanjem ili je i kod tebe hidraulika zaazala?
Odgovori | Prijavi moderatru
-1 # Rudnicki bik 2020-01-10 01:56
Kod mene je hidraulika samo malo slabija od Sali-age,''Rudnickog bika''...
Hoces li da me probas?
Odgovori | Prijavi moderatru
+1 # Olivera 2020-01-10 09:19
Ako si poput tvojih kometara, onda ne vredi trošiti vreme samo da bi se na kraju razočarala.
Odgovori | Prijavi moderatru
+1 # Живојин 2020-01-09 23:23
Извињавам се свим бушњачким балијандерима што нисам стигао да их напушим на њихово шовинистичко хистерисање, Јопет по обичају на највеће хришћанске и православне празнике, али морао сам да дочекујем моје добре комшинице које су све дошле да ми честитају Божић очекујући продужени еспресо после горке каХве из малих бушњачких филџана! ;-)
Odgovori | Prijavi moderatru
-1 # veterinar 2020-01-10 01:58
Strepi,krme,africka kuga samo sto nije...
Odgovori | Prijavi moderatru
+1 # Olivera 2020-01-10 09:13
Onda ti je bilo baš dosta gošći na čestitanju. Živojine. Čim si ti tek treći dan Božića i to pred ponoć mogao da se ovde javiš. A vidiš koliko značimo našim Sandžaklijama i kako nas paze kad ni svoj praznik ne možemo da proslavim bez njihove supervizije. A možda bi i oni hteli da se pridruže samo ne znaju kako da to učine?
Odgovori | Prijavi moderatru
+3 # Sandžak je vječan 2020-01-07 23:02
Neka međunarodni i međunacionalni nesporazum rešavaju Kosovo i Srbija tj.Albanci i Srbi i neka se to nas Bosnjaka ne tiče.I mi smo bezbroj puta protestvovali i pozivali na obračun protiv cionističke tvorevine Izraela koji besdušno ubija Palestince pa zbog toga nas niko nije osuđivao.
Neznanje,netolerancija,predrasude,ispiranje mozga su glavni razlog mržnje među narodima.
Svakom svoje,neka svako slavi to što voli ne ugrožavajući druge.!
Odgovori | Prijavi moderatru
-1 # dzoni 2020-01-07 23:19
Meni licno ne smeta njihov nacin proslave,imaju na to pravo,bozic im je jedan od najsvetijih praznika.Nase komsije srbi jesu u tri grada Sandzaka manjinski narod ali ova drzava kakva takva se zove Srbija.
Odgovori | Prijavi moderatru
+7 # Boss 2020-01-07 23:53
Dzoni srbine i nama je Bajram najveci praznik pa ne idemo oko vrata Srba da pevamo nacisticke provokativne pesme,jeli ikad iko otisao od Bosnjaka na taj kruzni tok ili bilo gde da peva neke gadosti i gluposti kao oni na kruznom ili ovo sto se desava zadnjih par dana po Bosni?! Ne lupetaj nikad nebi bilo rata u SFRJ da nije bilo vas cetnika,sad bi bila Jugoslavija vodeca sila u EU tako da bi svabe dolazile kod nas da rade a ne mi kod njih,upropastili ste sve sto se moglo upropastit
Odgovori | Prijavi moderatru
+6 # Aganlija 2020-01-08 00:00
Necu ti reci da ti je svaka,ka u Njegosa,ali si sve tacno rekao...
Tacno je,Srbi su unistili onako divnu zemlju Jugoslaviju,da bi od komada njenog leša,stvorili Veliku Srbiju...klali su vola za kilo mesa.Glavni krivci za raspad Yu su oni.
Odgovori | Prijavi moderatru
-2 # Tan 2020-01-08 20:53
Je li to pohvala Njegošu? Slavnom crnogorskom pesniku i vladici? Pa lepo je videti kako priznajete bar crnogorske pesnike, posto videh da su izmišljali i Srbi, i Turci, jedino Albanci imaju pouzdane istorijske izvore. Ali lepo je videti da cenite PEANIKA Njegoša, pošto je u svom najvećem delu ( a dela su doprinela postanku te izreke koju si upotrebio) govorio o izdaji poturica.
Odgovori | Prijavi moderatru
+2 # Aganlija 2020-01-08 23:04
Nisi u toku,ja to peckam Bossa,jer je jednom prilikom to rekao,a ja se zgranuo...
A sto se tice tog crnogorskog popa sto se ''naživo'' raspao od uznapredovalog sifilisa,sta reci...ideolog je svih narednih genocida koji ce se nama desiti od strane tvog naroda.S pravom je izbacen iz svih skola u C.Gori.
Odgovori | Prijavi moderatru
-7 # Србин 2020-01-07 23:26
Ово је прошлогодишњи снимак.Ове године је било још боље. :P
Odgovori | Prijavi moderatru
+8 # NP 2020-01-08 07:03
I od prosle godine ne mrdnuste ka Kosovu. Slaba vam organizacija :) :
Odgovori | Prijavi moderatru
-2 # Olivera 2020-01-08 21:55
Vidi cepidlako, Jevreji su se 1000 godina pozdravljali sa - Dogodine u Jerusalimu. I to su i ostvarili. Mi ćemo, hvala Bogu, mnogo, mnogo pre Jevreja, opet na Kosovo. I verujem da ćeš biti živ i uveriti se u odličnu organizaciju koja je bila sinhronizovana sa više kako spoljnjih tako i unutrašnjih faktora. Samo se manje drogiraj i cenim da ćeš biti svedok šćiptarske kataklizme na Kosovu.
Odgovori | Prijavi moderatru
-1 # Sqiperia ethnike 2020-01-08 23:56
Kosovo necete videt' kol'ko zaba vedje.Radije se pobrinite za Kursumliju,Blace,Prokuplje i Nis.Sve je to bilo stopostotno nase,pre 1878 g. i bice ponovo.Sa granicom Kosova na vrhu Kopaonika,ni Kraljevo vam nece biti sigurno.
Odgovori | Prijavi moderatru
+3 # Olivera 2020-01-10 09:02
Gledaćemo vam leđa sve dok ne siđete sa Prokletija na albansku stranu. A onda široko vam polje i da vas naše oči više nikada ne vide.
Odgovori | Prijavi moderatru
+1 # ikre 2020-01-10 18:07
SAMO NIKAKO DA OPJEVA NEKO PJESMU RODOLJUBIVU U KOJOJ SE POZIVA U BOJ PROTIV NATO -a sve se nesto hvatate za siptare i oni sve krivi nesto tu nestima ja mislim da nesmijete pa vam sve krivi ALBANCI a NATO vam partner HALO otrijezni se od zadojene mrznje budi junak prema onom koj vlada dole nemoj traziti ko hijena iznemoglu zivotinju
Odgovori | Prijavi moderatru
+2 # Olivera 2020-01-10 18:49
Mi smo sa onima dole što još vladaju u dobrim odnosima. Nema potrebe konfrontirati se sa NATO kada oni čekaju povoljan trenutak (po njih pre svega) da odstupe i vrate Kosovo Srbiji. Sve se radi u dogovoru sa njima. Isto tako, shvatamo da nismo velikosvetskoj politici ko region na prvom mestu. Pa čak ni na drugom, a ni na trećem. Evropa se puno ne pita, ali se ista od našeg regiona ipak štiti držeći nas sve na distanci. Delovi umeta su trenutno u žiži svetske politike, tako da se odnos Srba i ščiptara samo krčka. Kad bude provrilo, šćiptara više ne bu bilo na KiM.
Odgovori | Prijavi moderatru
+2 # Nur-Bec 2020-01-08 06:48
Ovo je Rasimov "evropski " Novi Pazar! Nigdje nema da se rodjenje Isusa proslavlja uz nacionalisticke pjesme. Nigdje,osim kod Srba.
Odgovori | Prijavi moderatru
-3 # NP 2020-01-08 08:39
Ovo ti sa rasimom nema veze. Nije isao rasim da im nosi baklje i peva sa njima. Ako vec hoces da napadas rasima koristi drugu priliku. Ovo ti je promasena tema.
Odgovori | Prijavi moderatru
-5 # Boss 2020-01-08 09:48
Kako je bilo na umri?
Odgovori | Prijavi moderatru
-3 # NP 2020-01-08 10:01
Nurka bila na Umru?
:)
Odgovori | Prijavi moderatru
-1 # Olivera 2020-01-08 20:07
Ovo je pravo osveženje sa tvoje strane, Nurka. Muamera si ostavila na miru malo i krenula si na Rasima. Sad Rasim ne valja jer bi trebao da zabrani Srbima da obeležavaju Božić uz pesmu u Novom Pazaru. Evo pošto ti ne valjaju ni Muamer ni Rasim, zamoli Suljagu da im zabrani. Suljo je pravi čovek koji bi to trebao da uradi. Idol upravo ovih kojima smeta proslavljanje Božića u NP. Jer Srbi su manjina i kao takvi trebaju da proslavljaju svoje praznike isključivo u svoja četiri zida, dok muslimani koji su većina mogu i da polegaju na gradskom trgu.
Odgovori | Prijavi moderatru
+4 # mikla 2020-01-08 07:46
samo nam fašizam napreduje pred svake izbore :D
Odgovori | Prijavi moderatru
+5 # Samir 2020-01-08 09:51
Srbi sretni vam praznici, a ovo je cista smejurija i ismejavanje sopstvene nacije na kruznom toku.
Sve dok srpsku omladinu budu inspirisale ovakve pesmice i taj nacionalni romantizam za koji nemaju ni bioloski ni demografski potencijal bice predmet ismejavanja... Tako im je slijepi guslar Filip Visnjic napisao istoriju u koju vjeruju pored ocinjeg vida i 5% srba na Kosovu. Nazalost zbog ovog Srbija i odumire...
Odgovori | Prijavi moderatru
-3 # Tan 2020-01-08 11:10
Višnjić je bio narodni pevač, pevao je pesme. Dakle, ako ne znaš razliku između pesme i istorije, knjizevnosti i istorije, ja ti tu ne mogu pomoći! Ova pesma je samo inspirisana istorijom i istorijskim događajem iz 14. veka, gde je mnoštvo Srba izginulo u borbi, te ne razumem šta bi tu bilo za ismejavanje? Ni vama niko ne brani da pevate ovakve nacionalno-romantične pesme, nego, opet dolazimo do onog, nemate istoriju koja bi vas mogla inspirisati. Gde su bili bošnjaci u 14. veku?
Odgovori | Prijavi moderatru
+3 # Boss 2020-01-08 11:32
Nece Bosnjaci da imaju IZMISLJENU istoriju kao vi,nasa istorija se pise na istinitim dogadjaima a ne kao vasa na izmisljenim ili umisljenim. Vasu istoriju pisu bolesni umovi koji izmisljaju ono sto odgovara Srpskom narodu. Recimo boj na Kosovo vi se tom bitkom ponosite a tu ustvari i nije bilo neke bitke vec prosli Turci usput pobili ko im se nasao na putu i produzili dalje,Turci se te bitke i ne secaju niti je gde pomenuta u istoriji Turske, osim se kaze prosla turska vojska kroz Kosovo i neku saku jada pobila.
Odgovori | Prijavi moderatru
-4 # Tan 2020-01-08 11:43
E, eto vidis kako ništa ne znaš! Prvo, boj na Kosovu za Srbe nije bila pobeda, već jedan od najcećih poraza, ne ponosimo se pobedom, kao što ti misliš. Kosovska bitka je u istoriji ostala upamcena kao jedna od najvećih srpskih tragedija gde je izginuo veliki broj Srba. Prema turskim izvorima, na kosovskom polju su obe strane pretrpele velike gubitke, ali je turska vojska ipak bila brojnija. Takođe prema turskim izvorima, na kosovskom polju je u svom šatoru ubijen tadašnji sultan Murat, i od tada na snagu stupa novo pravilo, da svako mora odložiti svoje oružje pre ulaska kod sultana. Tako da, slobodno proveri ovo sto je napisano, pa mi reci da li tako kažu turski izvori.
Odgovori | Prijavi moderatru
+5 # NP 2020-01-08 12:44
Delujes malo havijeznije od dosta drugih da ne kazem olivere. Al racionalno razmišljaj je li normalno da za bozic pevate pesmu o odlasku u rat ne o stradanju na kosovu ili bilo sta drugo. Nego o odlasku u rat. Razumijem tvoju potrebu da branis svoje i svako bi al kad ne ide ne ide.
Odgovori | Prijavi moderatru
-5 # Tan 2020-01-08 13:27
Dugo razmisljam sta da napisem da bi razumeo. Ne želim reći da si glup, nego da ne mozete da shvatite sta Kosovo znaci Srbima. (Mada kako zdušno likujete što je oteto, mozda nisam u pravu) Pesma čak nije ni o odlasku u rat, već o odlasku u smrt. Taj događaj je kroz vekove postao duboko ukorenjen u srpskoj svesti, osećanjima i postao deo srpskog identiteta. U pesmi se cak ne govori nista lose ni o neprijateljskoj bojski, vec iskljucivo o srpskom.narodu i stradanju. Zato mi nije jasno sta vas tu provocira. Da l je prikladno ili ne, to ćeš morati da pitaš nekog popa, mada ne znam sto ne bi bilo, pevale su se i božićne pesme, i ova, i mnoge druge, nego su ovi objavili samo ovu pesmu, zeleci upravo da kazu kako Srbii probociraju, a culi su samo reč Kosovo, i isto ko i vi ovde. Zato nema teksta, samo video.
Odgovori | Prijavi moderatru
+5 # NP 2020-01-08 13:04
"Prema turskim izvorima, na kosovskom polju su obe strane pretrpele velike gubitke, ali je turska vojska ipak bila brojnija"

Ne laži Tan.

Prema turskim izvorima - turska vojska je bila tri puta manja od srpske vojske. Sa sve plaćenicima poput Marka Kraljevića koji su se borili na turskoj strani. Bila je obučenija, taktički veštija i spremnija za rat od srpske vojske. To je i doprinelo pobedi Turaka.
Nego...
Zašto si zapeo sad - baš danas sa istorijom, mitomanijom ...itd kada se mi svi trudimo da se za ovaj vaš VJERSKI praznik suzdržimo od komentara?
Kakva ti je to fora da i ti i Olivera i ostali, provocirate baš danas da vam odbrusimo kako zaslužujete a lepo vidite da se svi mi suzdrzavamo zarad onih naših dobrih i poštenih komšija koji slave praznik kako dolikuje?
Jeste li vi vjernici uopste ili samo neizlečivi mitomani zaražrni nacionalizmom?
Odgovori | Prijavi moderatru
-4 # Tan 2020-01-08 13:36
Joj, NP, pa ja taman pomislim da si pametan i procitam ovo. Pa osmanska vojska je tada bila super sila, da li si realan da je iko bio brojniji od nje, a pogotovo Srbija čije se carstvo tad raspalo i propalo. Ali dobro, nek si i u pravu, opet hvala sto si mi pomogao da ovom Bossu zajedno pokazemo da boj na Kosovu ipak nisu Srbi izmislili. A sto se tice drugog dela, o istoriji pričam, da objasnim vama površnima o čemu peva pesma, pa da objasnim ovom Bosu neke stvari o kojima prica, a nemq pojma, ako nisi video, on je prvi poceo o istoriji(pogledaj). Baš je fin i suzdržan. Baš su komentari suzdržani! Šta bi tek bilo da nisu. Evo ja te izazivam! Odbrusite kako samo umeete! Verovatno vređanje Olje na polnoj osnovi itd. Odbrusite, kad već niko ne umede da mi odgovori čime to isprovocirasmo mi! Evoumorih se od ovog pitanja.
Odgovori | Prijavi moderatru
+2 # NP 2020-01-08 14:43
"Evo ja te izazivam!"
Dzabe krečiš.
Neću.
Neću zbog drugih a ne tebe.
Odgovori | Prijavi moderatru
+3 # Boss 2020-01-08 15:30
Nemas ti care pojma, prvo nisam rekao da slavite poberu vec da se ponosite tom bitkom koja ustvari za Turke je bila najmanja bitka a za vas sveta,citaj istoriju ne gledaj film boj na Kosovo. Drugo na tom Kosovskom polju Murat nije ni bio a i zasto bi za saku jada,sultani su isli u velike bitke gde je ratovalo po 50000-60000 ratnika za situ poput Srbije nisu hteli da se lomataju po hiljadu kilometara,takve male bitke su zavrsavali begovi i age
Odgovori | Prijavi moderatru
+5 # Samir 2020-01-08 13:43
Knez Lazar je preoteo Kosovo Vizantiji samo 12 god pre Kosovskog boja i to nikada nije bila Srpska sveta zemlja. To sto je tu izginulo sveukupno kriscanstvo sa tih prostora nije samo vas poraz jer su u tom boju ucestvovali svi sa Balkana pa i Albanci ciji se simboli nalaze na cuvenoj slici o Kosovskoj devojci koja daje vodu ranjenom arbanaskom vitezu. Ubistvo Murata a zatim i sina Jakuba je zavijera Bajazita koji je bio preambiciozan osvajac i Sam je organizovao i propustili Miusha Kobilu u bitci da pridje Muratovom satoru...inace Albanski pravoslavni placeni ubica. To vam je jedina istina o Kosovu.
Odgovori | Prijavi moderatru
+7 # Samir 2020-01-08 13:50
Zatim Bajazit dobija u Miraz Srbiju za brak sa Oliverom i njen brat Stefan postaje odan Sultanu Bajazitu...pa i ucestvuje u osvajanje Konstantinopolja od Osmanlija. A i Dusan je hteo na Konstantinopolj sa Turcima i dao cerku Teodoru prethodnom Sultanovom sinu za tu ratnu alijansu. Dakle vi ste pomagali Turcima da sruse pravoslavlje na Balkanu a sad glumite neku svetost iako Kosovo nije bilo nikad Vasa kolevka...Bugari su tu duze vladali od srba...i to mnogo...a stanovnistvo u majoritetu bilo ilirsko tj Albansko od vajkada. Vi taj kontext necete nikad shvatiti jer vam je lakse da vjerujete u mitologiju.
Odgovori | Prijavi moderatru
+1 # Mo 2020-01-08 14:25
Samir...bas tako
Odgovori | Prijavi moderatru
-1 # Tan 2020-01-08 14:12
Čekah taj komentar o albanskom Milosu Obiliću, rekoh ajd da ne počinjem ja, al nije vas teško.predvideti. To su ti albanski izvori, isto skorašnji, da ne kažem politički. Pročitaj ti turske izvore, oni imaju dugu istoriju, stare spise, pa valjda se očuvalo nešto od toga i danas. A isto tako i srpski, al ajde njih ne moraš, biraš da su nekompetentni, i to je razumljivo. Postoje neke istine koje su istine vekovima, a postoje neke istine koje su jedine prave istine od 1992. Kako ko voli.
Odgovori | Prijavi moderatru
-2 # Petar 2020-01-08 17:26
Kako lupetaš pa koje napravio Manastir Gračanicu,Visoke Dečane i ostale svetinje.Možda šiptari hahaha....Možda su Kralj Milutin i Car Dušan bili šiptari hahaha.......
Odgovori | Prijavi moderatru
+4 # Rudnicki bik 2020-01-08 18:26
Albanska porodica Nimani...
daleki rodjaci Zane Nimani
Odgovori | Prijavi moderatru
-2 # Tan 2020-01-08 18:34
Joj, oplakah.:D ada sve vi znate, Srbi su Albanci, a vi ste starosedeoci bošnjaci koji postoje od 1992. PRE NOVE ERE.
Odgovori | Prijavi moderatru
0 # Rudnicki bik 2020-01-08 18:48
I Karadjordje je Albanac iz plemena Klimenta(Keljmendi)...
Izvoli,dokazi da nije...
Odgovori | Prijavi moderatru
+1 # Tan 2020-01-08 19:04
Ma dokazaću da nije kad ti dokažeš da jeste! :D
Odgovori | Prijavi moderatru
0 # Rudnicki bik 2020-01-08 23:06
Njegovi preci su slavili Sv.Klimenta.
Odgovori | Prijavi moderatru
-9 # Bosniacco 2020-01-08 18:50
Sta god da ste,turska kopilad ste.
Zato je Erdogan toliko emotivan i boleciv prema vama,u guz*cu ga [censored]...
Odgovori | Prijavi moderatru
+5 # Tan 2020-01-08 19:06
Ma napisah vi ste strosedeoci bošnjaci od 1992. pre nove ere. Sa istorijom dugom 20 godina, ovaj, vekova. Šta se pališ, evo psovki sočnih albanskih. Dugo ste izdržali :D
Odgovori | Prijavi moderatru
-1 # NP 2020-01-08 19:47
Dobro,
evo vi ste starosedeoci svih starosedeoca. Stariji ste od ameba.
Jesi li zadovoljan/na?
PS
Kada cu dobiti odgovor na moje pitanje?
Odgovori | Prijavi moderatru
-2 # Tan 2020-01-08 20:29
Ako kažem da sam muško, u budocnosti će biti komentari psovanja žene, majke... ako kažem da sam žensko, biće psovanja i vređanja na polnoj osnovi, kao.što činite Oliveri. Ovako možete samo da psujete i dirate na nacionalnoj osnovi, a to da uvredi ne može jer naš mi imamo svoj nacionalni odentitet čvrst i jasan. Zato se ne palimo ko šibice, i zato nikad ne videste psovku od nas. Takko, zašto bih otkrio/la. ;) a i ja čekah odgovor na pitanje koji to stihovi provociraju pa ga ne dobih. U stvari dobih, stihovi se zapališe i postaše baklje ;)
Odgovori | Prijavi moderatru
+1 # Boss 2020-01-09 10:30
Ovde koliko ja vidim jedine psovke dolaze od vas Srba
Odgovori | Prijavi moderatru
-2 # Olivera 2020-01-08 19:59
Šta god da smo, bar nismo narod sa posebnim potrebama, ostavljeni nekom drugom narodu u amanet.
Odgovori | Prijavi moderatru
+3 # NP 2020-01-08 20:35
Dobro Tan - jel ti čitaš šta Olivera piše izmedju redova?
Odgovori | Prijavi moderatru
-1 # Tan 2020-01-08 21:16
Da pogađam, opet nešto provorira, nacionalistička ku*va?
Odgovori | Prijavi moderatru
+1 # NP 2020-01-08 21:32
:)))
Odgovori | Prijavi moderatru
-1 # Istina 2020-01-09 11:25
Hajahaha.Bolje ti priliči nik "Pešterski ovan"
Odgovori | Prijavi moderatru
-3 # Bosniacco 2020-01-09 02:38
U centralnoj Bosni,ponajvise...bosanski bogumili,poznati kao ''dobri Bosnjani''.
Odgovori | Prijavi moderatru
-5 # Mo 2020-01-08 14:23
Smijem smda se kladim da ovi nisu iz N.Pazara

Ovi su ekstra došli da provociraju
Odgovori | Prijavi moderatru
-1 # Petar 2020-01-08 17:00
Ovi polupismeni umislili da bolje poznaju istoriju od najumnih njihovih srodnika Meše Selimovića,Skendera Kulenovića,Emira Kusturice....
Odgovori | Prijavi moderatru
+2 # Rudnicki bik 2020-01-08 18:29
Emira Kustuticu vam poklanjamo...on je u rangu Golfa II,Opela Corse,Renault Meganea,Renault Clia i td...sudjeno mu je da zavrsi na otpadu istorije.
Odgovori | Prijavi moderatru
-1 # Istina 2020-01-09 11:14
On vam je jedini svetski priznat sunaronik.Tolika istorija i kultura a nijedan svetski priznat čovek od kulina bana.Ups ima Ivo Andrić i Meša Selimović....
Odgovori | Prijavi moderatru
0 # Rudnicki bik 2020-01-09 12:45
Haj to,nego...kad li se poslednji put okupao Nemanja Kusturica?
Sav je užeg'o...
Odgovori | Prijavi moderatru
+3 # Boss 2020-01-08 18:51
E jebo te Emir Kusturica taj osim imena nema nista drugo Bosnjacko, cak je veci cetnik od tebe.
Odgovori | Prijavi moderatru
+5 # Tan 2020-01-08 18:55
Христе боже, распети и свети,
Српска земља кроз облаке лети.
Лети преко небеских висина,
Крила су јој Морава и Дрина.

Збогом први нерођени сине,
Збогом ружо, збогом рузмарине.
Збогом лето, јесени и зимо,
Одлазимо да се не вратимо.

На три свето и на три саставно,
Одлазимо на Косово равно,
Одлазимо на суђено место,
Збогом мајко, сестро и невесто.

Збогом први нерођени сине,
Збогом ружо, збогом рузмарине.
Збогом лето, јесени и зимо,
Одлазимо да се не вратимо.

Кад је драга да одлазим чула
За калпак ми невен заденула.
Кад је драга да одлазим чула
за калпак ми невен заденула.

Збогом први нерођени сине,
Збогом ружо, збогом рузмарине.
Збогом лето, јесени и зимо,
Одлазимо да се не вратимо.

Evo obe provokatorske pesme!
Odgovori | Prijavi moderatru
+3 # Tan 2020-01-08 18:57
Evo teksta ove provokativne pesme, za sve vas koji vidite ono sto zelite da vidite. Mi smo zemlja sa dugom, mahom tragičnom istorijom,a tragika rađa rodoljublje. Možda to ne možete da razumete, jer ne volite Srbiju, ne smatrate je svojom domovinom, te zbog toga ne prepoznajete rodoljublje i patriotizam. I to je vaše mišljenje, na koje imate pravo. Ali nemojte pisati i pričati nešto čega nema. Ovo je jedna čisto rodoljubiva (za ove hejtere, unapred da im kazem, da rodoljublje nije isto što i nacionalizam)! Tako da sasvim je normalno pevati rodoljubivu peamu na verski praznik. Ako je nekog isporovociralan, slobodan je da navede te provokatorske stihove.
Odgovori | Prijavi moderatru
+1 # NP 2020-01-08 19:56
I sve to uz baklje na kružnom toku?
Odgovori | Prijavi moderatru
-1 # Olivera 2020-01-08 19:57
Džaba se trudiš Tan. Oni su toliko netrpeljivi prema svemu srpskom, da će i u nevinom dečjem smehu neke srpske bebe koja se oglašava iz kolevke, naći zametke velikosrpstva, četništva, planiranja genocida nad Bošnjacima........ Njima smeta što je grupa mladića u kružnom toku pevala i obeležavala Božić ne smetajući nikome, osim njihovoj sujeti, a ne smeta im kad oni uzurpiraju trg i gradske ulice kad obeležavaju svoje praznike. Pa kad je nekima od njih zasmetao jedan kružni tok, gde se i pored proslave saobraćaj odvijao normalno, šta imaju onda reći na okupaciju trga usred grada. Jer možda bi bilo onih koji bi šetali trgom, a ne mogu od onih koji su se namestili da klanjaju.
Odgovori | Prijavi moderatru
-3 # Olivera 2020-01-08 19:58
Malo da se razmisli i o tome. Ili da svi lepo odu u svoje bogomolje, i muslimani i pravoslavci i da i kružne tokove i trgove oslobode verskog naboja koje očigledno ume da i iritira. Vidimo iz primera komšija muslimana koliko su frustrirani što su se Srbi drznuli da i oni u svom gradu, tj. delu grada izađu na ulicu tj. kružni tok i da otpevaju jednu elegičnu pesmu u kojoj se pominje Kosovo.
Odgovori | Prijavi moderatru
+3 # NP 2020-01-08 20:12
Aman Olivera,
Od tebe se očekivala neka mudrija poruka.
A ti si se potrudila svim silama da dolivaš ulje na vatru baš juče na ovaj vaš vjerski praznik. Umesto da se pomoliš JEDINOM Bogu da ti oprosti grijehe i otvori srce za ljubav prema drugom i drugojačijem i oči da uvidiš razliku molitve kući ili u crkvi od pevanja mitomanskih pesama na kružnom toku uz baklje.
...
A kad sam već tu da ti odgovorim:
- Jesu li onih desetak momaka mogli da stanu u crkvu i tu pevaju vjerske umesto rodoljubivih pesama?
Jesu.
- Mogu li onoliki muslimanski vjernici, koji klanjaju noćni namaz (bez baklji) samo 27 noći Ramazana, da stanu u nekoj od dzamija?
Ne mogu.
Vidiš li razliku?
Odgovori | Prijavi moderatru
-2 # Olivera 2020-01-08 20:28
U jednoj džamiji teško da bi stali svi muslimanski vernici. Međutim, u više džamija kojih imate mogli bi svi stati. Ti si NP verski radnik, kaži nam koliko džamija ima NP. Uverena sam da znaš i kapacitete svake od njih. Ali vi volite spektakl, da pokazujete kvantitet i versku uzvišenost i to javno. Pa onda kako ne razumete druge koji vole i da zapevaju. Ta pesma uopšte nije ni provocirala ni vređala Bošnjake Sandžaka, odnosno Novog Pazara. Međutim, našli su se neki koji su je okarakterisali najgore, a da nisu pre svog otrovnog komentara bar potražili na guglu reči iste. Evo Tan vam je servirao celu, pa napišite šta vas vređa.
Odgovori | Prijavi moderatru
+4 # NP 2020-01-08 21:02
Vidi Olja,
Tan je rekla da je to rodoljubiva pjesma i nije nacionalistička, ne vredja nikog.. itd.
Evo da joj verujemo kao dobrom poznavaocu rodoljubivih pesama i književnom kritičaru.
E sad pitanje:
Da ste negde u Veneciji u hotelskoj sobi... a dole na onim čamcima pesma ... neko želi da vam izjavi divljenje i ljubav.
Šta će pevati?
Rodoljubive, ratoborne ili ljubavne pjesme?
)))
Moje shvatanje muzike u različitim situacijama je ovakvo:
U Veneciji ispod prozora - ljubavne,
U crkvi - vjerske.
Na svadbama - oj Sjenice ...
Na kružnom toku - ?
...
Oko 27 noći:
- osim onog što je propisano - ništa drugo se ne uči. Baš ništa.
Ima jedno pravilo o zajedničkoj molitvi kojeg verovatno nilad nisi čula:
- u zajedničkoj molitvi ako se bar nekom primi molitva - primi se svima.
- ta 27 noć je vrednija od hiljadu mjeseci.
(zato tu noć toliki skup vjernika koji ne teeaju unat nikom)
Odgovori | Prijavi moderatru
-4 # Olivera 2020-01-08 21:19
Sad si me podsetio na jednu nelogičnost koju sam ranije uočila ali nisam stigla da je pitam.
- ta 27 noć je vrednija od hiljadu mjeseci.
Noć Lejletul-kadr, najodabraniju noć u godini vrijednija od hiljadu mjeseci.

To je noć početka objave Kur'ana tj. noć Lejletul-kadr.

1000 meseci = 83 godine. U jednoj godini je jednom Lejletul-kadr. Kako onda može biti jedna noć Lejletul-kadr vrednija od 83 noći Lejletul-kadr?

Objasni mi NP, verujem da će to za tebe biti poslastica, kao što je za Jusufa sukana baklava. Hvala unapred.
Odgovori | Prijavi moderatru
0 # NP 2020-01-08 21:38
Nema tu nelogičnosti.
Ta noć je sigurno u mjesecu Ramazanu.
Ali niko ne zna sa sigurnošću tačno kada je.
Pretpostavlja se da je 27 noć - ali niko nije siguran. Možda je prva.
To je od mudrosti Stvoritelja da ljudi ne bi bili "dobri" samo tu noć već je tražili ceo mesec.
"Ta noć je vrednija od hiljadu mjeseci u kojoj nema te noći"
Odgovori | Prijavi moderatru
-1 # ikre 2020-01-10 17:58
VREDNIJA JE JER JE TAKO ALLAH dz sa rekao u suri lejletul kader ukucaj i imaces puno odgovora al da bi to shvatila i razumjela potrebna je iskrena namjera a ne licemjerno dokazivanje i opovrgavanje sad svako moze doci do svih ucenja i tumacenja ona su javna i svima dostupna moras se prvo osloboditi licemjerja
Odgovori | Prijavi moderatru
+1 # Olivera 2020-01-10 18:53
Tebe nisam ništa pitala, nisi kompetentan. Tačno znam koga treba nešto pitati što se islamske religije tiče. To je NP original i mislim da niko više nije dorastao njegovom znanju u toj sferi, a da posećuje ovaj sajt.
Odgovori | Prijavi moderatru
-1 # Tan 2020-01-08 22:19
A čekaj, NP, ti sad više ne pokušavaš da nas ubediš da je pesma provokatorska (zato što je to propalo), nego sad pokušavaš da kažeš da rodoljubive pesme nisu prikladne za verski praznik, te da ne treba da ih pevamo za praznik jer ti imaš takvo shvatanje o muzici, te je ono automatski tačno i ispravno? Nemaš ti šta da mi veruješ na reč, ja ti poslah tekst, pa ti nam sam reci. Nego tebi krivo što vi nemate rodoljibive pesme, zato nemaš gde ni da ih pevaš ;)
Odgovori | Prijavi moderatru
0 # Tan 2020-01-08 21:08
Ma neće, Olivera. Ceo dan govorim da navedu koji stihovi ih provociraju, ali nista. Sad kad objavih tekst pesme, vide, ali kako sad da kažu da nije probokacija. E onda su se setili baklji. Sad su baklje provokacija. Ne znadoh celog zivota da baklje izazivaju nacionalnu netrepeljivost. Znači, oni bajramski vatrometi su provokacija za Srbe, oni pale vatromet da bi nas isprovocirali, a ne da ni slavili verski prqznik. Šteta što vatromet simboliše vašu mržnju prema nama, a baš je bilo uživanje gledati ga za Bajram. Nažalost, neću više moći uživati, jer mi NP otkri da je to provokacija upućena nama. Al verovatno postoji razlika između baklji i vatrometa. Sad će NP to stručno daobjasni
Odgovori | Prijavi moderatru
-3 # Tan 2020-01-08 21:13
A neće ti odgovoriti ni na pitanje da li su mogli muslimanski vernici da stanu u dzamije, nece odgovoriti ni zasto se za Bajram pale 3 vatrometa sa centra, zasto ga placa opstina, a zasto bozicni vatronet placa crkva. Nece ti odgovoriti, jer im ne odgovara da budu realni i iskreni, tako da... nema odgovora, ili ce ga biti sa opravdanjem nekim banalnim (kao ovo da ne mogu da stanu u dzamiju).
Odgovori | Prijavi moderatru
+1 # NP 2020-01-08 21:18
Opet izula?
)))
A vala ni odg nije banalan.
Odgovori | Prijavi moderatru
0 # Tan 2020-01-08 20:20
U pravu si. Dzaba je sve. Evo sad su i baklje znak mržnje prema njima. Bože, dokle to ide. Ahh, da, dobro se seti tog famoznog klanjanja na trgu. Ali NP verovatno i za njih misli da su provokatori, jer gore napisa da poštena većina Srba, slavi praznik u krugu porodice u kućama, a ovih desetak mladića je izašlo sa provokatorskim bakljama (pošto smo pesmu eliminisali i svi koji vide tekst sad ne nogu reći da provocira, sad su baklje problem). Pa verovatno su i oni nekolicina nepoštenih muslimana, ili će biti dvostruki aršini. Cenim da će biti ovo drugo. U stvari, ovi nisu imali baklje uperene kao provokacija Srbima. Tako da oni su vernici, mi smo provokatori. A njihovi komentari vazda puni provokacija i psovki. Tebe, Olivera, razapeše, braća muslimani koji poštuju žene.
Odgovori | Prijavi moderatru
+3 # NP 2020-01-08 20:28
)))
Izula si se prije vode.
Odgovor je gore.
Treba li još nešto da pojasnim?
Odgovori | Prijavi moderatru
-4 # Tan 2020-01-08 20:57
Pa treba. Te s[censored]e stihove koji vas provociraju, ako moze? Izula;)
Odgovori | Prijavi moderatru
-1 # Olivera 2020-01-08 20:49
Uopšte se ne osećam razapeto, već mi je pun kufer tog njihovog licemerja.
Odgovori | Prijavi moderatru
-3 # ikre 2020-01-10 17:30
A TI BI SETALA BAS TAJ DAN TRGOM ISA BEGA ISHAKOVICA I BAS MJESTOM GDJE JE SLUCAJNO PORUSENA DZAMIJA I NA TOM MJESTU SLUCAJNO SAGRADJEN TRZNI CENTAR I VIDI CUDA SAD UZURPACIJOM SAGRADJENA USTANOVA I TI SI SE NASLA UZURPIRANA A NIJE NI CUDO JER SI LICEMJER
Odgovori | Prijavi moderatru
+3 # Nur-Bec 2020-01-08 21:30
Prava religiozna pjesma! Neodoljivo me podsjeca na " Stille Nacht,heilige Nacht"(mirna,sveta noc) koju pjevaju Austrijanci na Badnje vece.
Odgovori | Prijavi moderatru
-1 # Bosniacco 2020-01-08 23:11
Ruznog li pisma,majko draga.
Desetak sekundi citanja ovog nakaradnog pisma i ne gine mi akutni konjuktivitis.
Odgovori | Prijavi moderatru
+1 # Sulejman Veličanstve 2020-01-08 19:45
Svim pripadnicima pravoslavne vjere čestitam BOŽIĆ, da ga u zdravlju i sreći provedu, i ovom prilikom ne želim uvrediti bilo koga, bilo kakvim neumesnim komentarom na ovaj, njima najvažniji dan i praznik.
Odgovori | Prijavi moderatru
-3 # TRIBAL 2020-01-08 20:10
Ljudi moji, je l vidite koliko je lako podstaci neku problematicnu situaciju.
Ja sam iz Beograda i interesantno je da se mnogi Pazarci koje licno poznajem, a i ostali gradjani iz Srbije sjajno osecaju u mome gradu. Nikad mi nece biti jasno zasto u manjim sredinama postoji ta potreba za deobom i svi ti pozivi na ljudska prava kao i tuzbalice? Kako se u Beogradu niko na nista ne poziva, svi rade kako im volja i sve ok. Zamislite kad bi mi beogradjani uveli gomilu nekih "pripadnosti" i filtera za dosljake - pa to bi postao haos...a, realno nas je najvise :)
Zato, ne sudite po klincima koji su noseni niskim strastima - u Pazaru ih ima na obe strane.
Odgovori | Prijavi moderatru
+1 # NP 2020-01-08 20:25
Pa jesi li primetio da smo se suzdrzavali od provokativnih komentara baš zbog većine Srba, naših komšija, vjernika, koji su obeležili svoj praznik onako kako dolikuje vjernicima i kako to rade godinama, za razliku od onih desetak omladinaca koji verovatno pomešali lončiće i ne znaju šta je svrha obeležavanja ovog vama svetog praznika?
Da li je neko od nas naseo na te provokacije?
Osim komentara gde se ljudi čude kakva je sad to bakljijada - ništa drugo.
Po tom pitanju tolerancije - mi iz NP smo veći "beogradjani" od vas.
Odgovori | Prijavi moderatru
+1 # Olivera 2020-01-08 20:53
Baš me interesuje kakvi ste kad se ne ustručavate, ako je sve ovo gore, ustručavanje. Članak koji ima preko 120 komentara se nije skoro video na SL, a verujem da će se približiti i broju od 150 komentara. Možda se i obori rekord, tako da jedva čekam sve islamsko, hrišćansko pravoslavne blagdane, gde će Sl biti nadam se principijelna pa objaviti sve ono što misli da bi donelo preko 100 komentara po članku.
Odgovori | Prijavi moderatru
0 # NP 2020-01-08 21:14
Kako SL principijelan?
Vidi mu naslova.
A i ti - umesto da progovoriš koju toplu riječ, ili bar da ćutiš tu noć - pustila si jezičinu i dolivaš ulje na vatru.
Oduzeo bih ti 50% poena koje, ako bi zelela da povratiš, morala bi se dobro potruditi. :-P
Podržavaš slavlje vjerskog praznika uz baklje - umesto molitvu sa porodicom ili sa vjernicima u crkvi.
Kad smo već kod toga - jesi li ti vjernik?
Odgovori | Prijavi moderatru
-1 # Olivera 2020-01-08 21:47
Znači ja dolivam ulje na vatru, po tebi. A mene je ustari iziritiralo to poslovično licemerje većinskih muslimana. Jer nije im jasno kako to da se manjina drznula da proslavlja svoj praznik. Kao da je u najmanju ruku trebala pitati većinu za dozvolu. Božić neko slavi u crkvi, neko na kružnom toku, neko u kući. I kao što se vidi proslavljanje nije strogo propisano. Neko će iz crkve pravac kući, neko pak ne. Nas je pesma održala i ko peva zlo ne misli. Misle oni što kao slušaju pesmu i u njoj čuju provokacije, a ona jedna tužna pesma koja govori o mogućoj smrti. Međutim, kako iz smrti sledi vaskrsenje, tako će i taj gubitak Kosova opevan u pesmi postati jednoga dana dobitak.
Odgovori | Prijavi moderatru
+3 # Boss 2020-01-08 21:49
Jeste Olje je vernik veruje u baklje
Odgovori | Prijavi moderatru
+3 # NP 2020-01-08 21:55
Da li si ti uzela i taj nick - to je pitanje koje će vreme razjasniti.
U ostalom nije toliko važno.
Tan je nick iza koga se krije - žensko.
Kako sam došao do tog zaključka - da te ne zamaram time.
A ono "čime, čime, čime" govori o još nečemu o njoj - da je pomalo histerična :) - ali pomalo. Početna faza.
E sad ...
Zigmund Frojd je to lepo objasnio.
I kako se leči takva ženska histerika - još bolje je objasnio :))
Neću da sad detaljišem o tome da se slučajno ne uvredi.
Moramo da budemo ljubazni ovih dana prema vama, i ako si rekla da ti je pun ... kofer našeg llicemerja. A mi više nego ljubazni.
;)
Odgovori | Prijavi moderatru
-3 # Tan 2020-01-08 22:12
Ma ja to da ti 3x vidiš moje pitanje, koje sam postaviLA ,al džaba mi, kad evo ne odgovaras ni posle 33. Pa NP, pogledaj redom komentare, vidi se čiji su uvek puni psovkki, mržnje i uvrrda. Evo kreni redom. Olivera je napisala kofer, a i da nije, opet je to za sebe rekla, a ne za vas. Sram je bilo, provokatorska jedna. Znači NP, i dalje nećeš da mi navedeš te stihove? :D pa bar priznaj da nema ničeg provokatorskog ;)
Odgovori | Prijavi moderatru
-5 # Olivera 2020-01-08 22:18
Ljubazni po Frojdu?
Odgovori | Prijavi moderatru
-4 # Tan 2020-01-08 22:32
Nego NP, ti baš voliš da ignorišeš pizltanja na koja nemaš odgobor. Aj da vidim da l ćeš mi odgovoriti na ovo. Kako su stihovi postali baklje? Šalim se, nije to pitanje, znam da na to nećeš da mi odgovkriš. Nego, što vas provociraju baklje? I one imaju neko skriveno znacenje?
Odgovori | Prijavi moderatru
+3 # NP 2020-01-08 23:01
Evo ti odg dole - zbog preglednosti (i replika).
Odgovori | Prijavi moderatru
+1 # Samir 2020-01-08 21:58
Ti si tipican primjerak Beogradske neupucenosti u srz problema. Cak sto vise potpisujes kao Tribal...sto na albanskom tj ilirskom znaci trocelnik...i kako se nazivalo jedno od ilirskih plemena koja su nekad obitovala na tlu danasnjeg i tadasnjeg Ilirika. Vi u Beogradu treba da se obrazujete i emancipujete i intenzivno radite na oslobadjanju od stereotipa. Nazalost uvijek nam dokazujete da nemate poima ni o sopstvenoj Istoriji i projektujete neku sopstvenu fikciju o svemu.
Odgovori | Prijavi moderatru
-1 # ikre 2020-01-10 17:34
JELI A JEL IMATE MUSLIMANSKO GROBLJE I ZASTO GA NEMATE I GDJE SU ONE OSTALE DZAMIJE OSIM ONE OKUPIRANE
Odgovori | Prijavi moderatru
+1 # NP 2020-01-08 22:59
Polaaakoo Tan,
idemo redom.
Od početka. Pa ćemo doći i do toga 33 pitanja.
Zamisli da si u Veneciji. Na prozoru.
A na čamcu dečko kome se ti dopadaš.
On želi da te šarmira.
Hoće da ti otpeva pjesmu.
Šta misliš koju će pesmu izabrati?
Rodoljubivu (a ne nacionalističku), tužbalicu, mitomansku, ratnu ili pak ljubavnu?
...
Da te poštedim odgovora.
- Svako normalan (i zaljubljen) će ti otpevati ljubavnu pjesmu. U nadi da ćeš mu uzvratiti ljubav.
Svako normalan.
Slažeš li se sa ovim?
Odgovori | Prijavi moderatru
-1 # NP 2020-01-09 09:08
Nema odg Tan?
)))
Kao dobar šahista videla si da u 33-ćem potezu sledi mat.
Odgovori | Prijavi moderatru
0 # Tan 2020-01-09 09:16
Pa šta polako, pa kud ćeš sporije. Ceo dan trazim da mi citiras te stihove, a ti sad kazes polako. A već si dobio odgovor na ovo negde gore. Ja samo hoću da mi navedeš stihove koji su vas isprovocirali. A to kako ću ja nekom, ili meni neko da objavi ljubav, sta se t tebe tiče. To je moja stvar, i kako ja hoću a ne kako ti misliš da je ispravno. Ako ti smeta ćirilično pismo kao onom iskompleksiranom gore mogu je prepisati latinicom, nije problem, mi ne moramo da hejtujemo tuđe, da bismo dokazivali naš nac.identitet. nama je svejedno da li je ćirilica ili latinica, podjednako su nam draga oba pisma. Ali ako ne umeš da čitaš ćirilicu reci, nije problem, samo da već jednom mi ukažeš na te stihove kojima su nase komšije isprovocirane? Ili ceš i dalje da me ubeđuješ da rodoljuve peame ne treba da se pevaju na verski praznik?
Odgovori | Prijavi moderatru
+1 # Tan 2020-01-09 09:30
Obećavam da ću priznati mat, samo ako mi navedeš te stihove koji su provokacija upućena vama. Al da ne pričaš o bakljama, izjavama ljubavi, ili da me ubedjuješ da rodoljubive pesme ne treba da se pevaju na verski praznik, nego, navedi mi brate te probokatorske stihove, ja priznam poraz i da se razilazimo...
Odgovori | Prijavi moderatru
-3 # NP 2020-01-09 09:40
Nisi razumela "indijsku odbranu" u ovom otvaranju ali ok.
Elem, da vidimo šta se ovim pitanjem postiže?
- ako je prikladno prikladnom pjesmom izjaviti najdublja osećanja nekom, takodje je prikladno obeležiti VJERSKI (a ne fudbalski) praznik u skladu sa svojim osjećanjima koji bi trebali biti puna ljubavi prema Bogu i u skladu sa tim se ponašati - što je većina naših komšija Srba i uradila.
Šta je tu loše?
Nista.
Postaje loše kada se jedan minorni procenat odmetne od normi i od vjerske duhovne proslave pravi - fudbalsku.
Da li takvo "fudbalsko" ponašanje dolikuje pozdravu za ovaj praznik koji počinje "Mir Božji...?
Odgovori | Prijavi moderatru
0 # Tan 2020-01-09 09:46
A stihovi? Ništa, a?
Odgovori | Prijavi moderatru
0 # Tan 2020-01-09 09:48
Dobro, dobro, baklje su fudbasko ponašanje, al i dalje mi nije jasno što to fudbalsko ponašanje doživljavate kao provokaciju upućenu vama?
Odgovori | Prijavi moderatru
0 # Tan 2020-01-09 09:54
Dzaba ja pričam da mi ne drzi predavanje o tome kako treba da se proslavlja praznik, al dzaba. Evo, sve si u pravu! Sve! Sano daj te stihove, to je bilo moje prvo pitanje, da si mi odmah naveo, ne bismo ovoliko pricali. Ili ti samo želiš ovako izokola da priznaš da nema nikakve provokacije, vec samo da nam kazes da ne treba tako da se alavi Bozić
Odgovori | Prijavi moderatru
0 # NP 2020-01-09 09:49
O pjesmi:
Da li ova pjesma (rodoljubiva, ne nacionalistička, ... tako beše?) itaziva mržnju.
Ne. I ponovo NE!
Način njenog interpretiranja na kružnom toku, uz baklje i fudbalsko-navijačku atmosferu je (blago rečeno) diskutabilan!
U Srbiji postoji mnogo kružnih tokova pa se ovaj praznik nije nigde obeležio uz baklje i na ovaj način - zar ne?
Ako je tamo tako - zašto je ovde bilo tako?
Šta će vam novotarije?
Zar nije bolje, lepše, prikladnije... itd obeležiti ovaj vaš vjerski praznik u skladu pozdrava "Mir Božji..."
Odgovori | Prijavi moderatru
+3 # Tan 2020-01-09 10:17
Ma bre, jeste lepše, prikladnije, sve si u pravu. Al sta je tu provokacija vama? Rekoh ja nemoj da mi pričaš o pravilima, nego šta vas tu provocira? Dzaba ja ovde pricam... ne dobih ja odgovor na pitanje sta je provokativno, nego sta je prikladnije, a to pitanje nikad ni ne postavih... al dobro, tako je to valjda kad nema odgovora, pa pričaš leve stvari...
Odgovori | Prijavi moderatru
-8 # NP 2020-01-09 10:10
Ako želiš o samoj pjesmi (a složili smo se da pjesma kao pjesma je rodoljubiva i kao takva ne vredja druge) da je malo analiziramo i ako želiš, onda da "da iznesemo slamu iz te pjesme" ?
T.j. - ako ti vjeruješ u deda mraza i pevaš pjesme o njemu - to meni ne smeta, ne vredja me i pjevaj ih radi Boga koliko hoćeš, ako ti to pričinava zadovoljstvo.
Samo bih pokušao da ti "smanjim doživljaj" o deda mrazu nekim činjenicama - ako želiš da ih čuješ, naravno.
Odgovori | Prijavi moderatru
+9 # Tan 2020-01-09 11:18
NP, moj prvi komentar bilo je pitanje, kao odgovor na tvoj komentar da je "glupa provokacija na koju niko nije naseo", šta je tu provokativno? Na jedvite jade, konačno si napisao da pesma nije nacionalistička (mada se primećuje ironična doza, al ajd da ne idemo u sitna crevca), ali si se onda okrenuo na baklje i priču kako to nije prikladno. Ne znam što si pokrenuo tenu šta je prikladno, a šta ne. Pričali smo šta je provokativno. A već negde gore napisah neka svako slavi kako hoće i čime hoće, bilo u skladu sa Božićem ili ne (da li je ili nije, to je naš problem, a ne vaš), sve dok to nikog ne ugrožava. Postojala je želja da saznam čime ste to bili ugroženi, ali uprkos mojim pokušajima, na kraju se svelo na to kako su baklje fudbalsko ponašanje. Al dobro dobro,dobih novo saznanje da su baklje rezervisanje za fudbalski stadion i navijanje na istom, i da im je zabranjeno korišnjenje na bilo kakvim drugim slavljima. Pozdrav NP.
Odgovori | Prijavi moderatru
+4 # Olivera 2020-01-09 17:27
Bravo Tan. Lako je sa pametnima poput NP originala, naći na kraju zajednički jezik. A šta ćemo sa morem tupoglavaca, zadrtih i nekad i fanatićnih mrzitelja koji i u slovu "s" vide nešto loše?
Odgovori | Prijavi moderatru
+5 # Tan 2020-01-09 18:03
Što se tiče NP, moji odgovori su većinom bili upućeni njemu, bar ne psuje i ne vređa, ima svoje argumente, u njih veruje, i to je ok. Poštujem tuđe mišljenje iako ga ne delim sa njim. Sve dok nema psovanja i ružnih reči, poštujem od srca. (Čak mogu reći da mi je NP i simpatičan;) )
A ovi lepo reče zadrti mrzitelji poput:
Bossa(koji "nije za nac", a onda sledi nacionalistički komentar - neka svi osude ovo nacionalisticko, provokatorsko ponašanje na kruznom toku koji pozivaju na rat, a ni cuo pesmu nije, ne zna ništa zna samo da je provokacija upućena njemu), ili ovog Bika (koji u[censored]o govori o silovanju, a ne zna da je sramota i greh silovati, a ne biti silovan, te ne zna da je želeći da uvredi Srbe, uvredio Turke, svoju krvnu braću i one od kojih je postao (mada sad više ne žele da su nastali od njih, nego od Albanaca, al.ajd)) ili ovog Bosniacaa, koji ništa pametnije nije imao reć sem da je ćirilica ružno pismo, a sve sa ciljem da poruži tuđe,
Odgovori | Prijavi moderatru
+8 # Olivera 2020-01-09 18:28
Ovaj članak ste obeležili ti i NP original sa svojim interesantnim komentarima, a mi ostali pripomogli da bude izuzetno komentarisan. Međutim, vrlo je interesantna činjenica da većinske komšije muslimani itekako brinu o svojim manjinskim komšijama Srbima, kad se ovako pažljivo i do sitnih detalja interesuju za njihovo proslavljanje Božića. Zato, kada se budem osetila otuđeno i odbačeno, odmah ću se preseliti u Sandžak i to u neku većinski muslimansku sredinu. Verujem da mi ne bi bilo dosadno sa ovakvim komšijama.
Odgovori | Prijavi moderatru
+6 # Tan 2020-01-09 18:15
...da bi dokazao svoje, a ne zna da je latinica nama pismo jednako kao ćirilica. Ili ovog Tita koji je "pogurao" (jasna je aluzija, a dodajem da takvi uglavnom nisu pogurali nigde u životu sem na tastaturi)... A svima zajedno je rečnik vrlo bogat leksemama poput: p*olivena, smrdljivi, ne se*endaj, nabijem te na***, pseto, buđavi... Njih ćemo ostaviti njima samima, jer ti su jedna mizerna bića ispunjena samo mržnjom, i njima nije lako...to su oni mali ljidi koji mrze sve, ne samo Srbe, a uglavnom su glupi i zato nisu u mogućnosti da napišu ništa više od psovke, uvrede, bajke o silovanju. Takvima nema leka, a cenim da su u školi bili slabi đaci, sa lošim ocemama (jer i škola odvaja, prosvećuje), zato ćemo ih pustiti da žive svoj mali jadni život ispunjeni ružnim stvarima i mržnjom prema svima i svemu. A sa NP-om ćemo se još terati ;)
Odgovori | Prijavi moderatru
-2 # NP 2020-01-10 00:12
"Ćeraćemo se još..."
:)
Ako hoćeš i da i"znešemo slamu" iz pesme koju si citirala - vrlo rado.
Za početak probaj da pišeš sa malo više ljubavi, razumevanja i poštovanja prema drugim i drugačijim.
A zatim probaj da nadješ Очерки по психологии сексуальности (сборник) od Frojda. Vidi tamo šta kaže o lečenju histerike :))
PS
Ja je nisam našao na našem jeziku, probaj na maternjem ruskom da je pročitaš.;)
Odgovori | Prijavi moderatru
-2 # 0stoja 2020-01-09 15:45
Probaj sa slaninom al domacom,smanjuje dozivljaj i holesterol pride
Odgovori | Prijavi moderatru
-1 # veterinar 2020-01-10 02:01
Mozes samo da mi podojis bivolicu...
Odgovori | Prijavi moderatru
-7 # ikre 2020-01-10 16:51
PJESMA JE RASISTICKA NACIONALISTICKA FASISTICKA RATNOHUSKACKA
TAKVE PJESME NEMAJU VEZE SA VJERSKIM PRAZNICIMA
ONAJ KOJ JE SVJESTAN MJESTA GDJE JE ISPJEVANA DANA KADA JE ISPJEVANA ISTORIJSKIH I TRENUTNIH OKOLNOSTI DRUGACIJE JE NEMOZE OKARAKTERIZIRATI
NEMOZES TI PJEVATI PJESMU UPERENU PROTIV DRUGOG I GOVORITI DA JE TO RODOLJUBIVA PJESMA STA JE TO AKO PJEVAS DA CES DA IDES NA KOSOVO DA SE NEVRATIS NEGO POZIV NA RAT STA JE RAT NEGO UBIJANJE STA JE UBIJANJE NEGO NEPRAVDA BEZAKONJE A GDJE JE ONA LJUBAV TU STO ISAA alejhi selam kaze(ISUS) A GDJE JE TU "MIR BOZIJI"STO I MI KAZEMO "ESSELAMU ALEJKUM -neka je mir Boziji nad vama "pa ako je BOZICNA PORUKA"MIR BOZIJI" TO SE NESMIJE RADITI JER SE TAKO MIR BOZIJI NE ZASLUZUJE
Odgovori | Prijavi moderatru
-7 # ikre 2020-01-10 17:12
SMISAO PJESME JE JASAN POZIV NA RAT-A ONAJ KOJ JE OPJEVAO I TVRDI DA JE RODOLJUBIVA JE LICEMJER A BOG NEVOLI LICEMJERE A OVAJ TAN STO SE PRAVI DA JE DRUGACIJE DOZIVLJAVA NEKA PITA AUTORA KAKO JE ON DOZIVLJAVA PITAJ SVOGA POPA NEKA TI OBJASNI JEL SE TAKO OBILJEZAVA BOZIC JEL SE BOG HVALI I VELICA OVAKVIM PJESMAMA PITAJ SEBE ZASTO SI LICEMJERAN VALJDA JE ALEGORIJA ZATO IZMISLJENA DA SE NA NEKI DRUGI I DRUGACIJI NACIN KAZE DRUGIMA ONO STO MISLIS NEMORA SE BUKVALNO NIKO POMINJATI DALEKO SU OD MIRA I MILOSTI BOZIJE SVI LICEMJERI PODMUKLI
Odgovori | Prijavi moderatru
-7 # PP 2020-01-10 23:29
Ovoj Oliveri ocigledno fali jedna dobra BELEGIJA
Odgovori | Prijavi moderatru
-5 # 19 2020-01-11 00:59
Za NP,Tan i Olliveru..
Evo kako nekolicina zatupljenih ljudi (mislim na ove sa bakljama)mogu da za.eru stvari. Ovim cinom kaljaju svoje vecinsko stanovnistvo, koje je naravno protiv ovog nazovi "divljastva" sa bakljama za vreme verskog praznika. Ali da ne zaboravimo ovde glavnu stvar. Ta nekolicina uvek povuce sa sobom i ostale a secamo se da su tako i ratovi 90 tih poceli. Sto se pesme tice ona jeste vid provokacije kod nas Sandzaklija iz razloga sto su se iste te pesme pevale kad se islo tenkovima SRJ na goloruk muslimanski zivalj u BIH. Vidite da vi niste nas klali, masakrirali silovali i ubijali zene i decu ta pesma nikad ne bi bila provokacija znaci NIKAD,ovako znajuci na kakva su zverstva pojedinci spremni uvek cemo biti rezervisani i spremi. A da ne pominjem Priboj i okolna sela iz 43. I batalite vise ovu temu stvarno.
Odgovori | Prijavi moderatru
0 # Olivera 2020-01-11 17:15
Sa ovom pesmom Srbi BiH sigurno nisu išli u bojeve. Ali Bošnjaci i dan danas pevaju za pravoslavni Božić, kao i za ovaj pesmu:

"Ej ko na Božić u Kravicu dođe,
Naser Orić - nije Karađorđe.

A kad vidješe sa svih strana puca,
stadoše im u grudima srca.

Ostaviše i Božić i Slavu,
samo živu da izvuku glavu.

Ej ostaviše i Isusa sama,
da ga oni pogaze nogama.

A na stolu torte i kolači,
neka jede ko je bio jači.

Džabe što su i tehniku imali,
opet im se Kravica zapali.

Naser svojim borcima govori:
vi slavite dok Kravica gori.

Nema više gnijezda dušmanskoga
baš na Božić ogrijala Boga.

Mjesto popa što sveti vodicu,
došetao Naser u Kravicu.

Ej šta je ovo Naser borce pita:
"Nemam kome Božić da čestitam!"

Hajmo kući braćo Muslimani,
mi smo ovdje došli nepozvani..."
Odgovori | Prijavi moderatru
+2 # Olivera 2020-01-11 17:25
I dok se vi ježite na svaku srpsku rodoljubivu pesmu, mi treba da slušamo ovakve opise bošnjačkih zverstava koje su opevali upravo naserovi borci koji su sa njim bili na licu mesta. Vaše pesme su autentični dokazi šta se zbilo na terenu. No, kod vas je uvek lakše bilo uočiti trun u tuđem oku, a balvan u svom ne osećati.
Odgovori | Prijavi moderatru
-2 # 19 2020-01-11 21:11
Iskreno nikad cuo za ovu glupost. A nisam ni cuo da je neko peva na svadbama kao vi o Pazaru i Sjenici. Pokrij se po usima i zacuti.Vi ste narod koji je pocinio GENOCID u novijoj dobi i zato treba da vam je svaki potez promisljen ako mislite da se izvucete iz tog blata. Onaj otpad sto trune u Hagu koji vi sve vise velicate je dokaz da necete u skorijoj buducnosti liciti na srbe,mislim na prave srbe sto ti ocigledno nisi.A sto se pesme tice jesu i to Arkan Srpski kradljivac ves masina , ima i snimak na netu.
Odgovori | Prijavi moderatru
+2 # Olivera 2020-01-11 22:01
Da ti i poverujem da nisi čuo. Ti si mlad i imaš 19 godina. Ali čuli su drugi tvoji sunarodnici. Proguglaj malo što se tiče ove pesme, a i drugih. Imaš na You tube. Ima i ona -nema vrba koliko ima srba...pa nema veze imamo i breze. Neki kreteni Sateliti pevaju ovakve novokomponovane bošnjačke rodoljubive pesmice. Vi znate i mudro ćutite, a čim čujete neku srpsku pesmu koja nema veze sa opisom zločina i ratnih bljuvotina, već sa najuzvišenijim rodoljubivim osećanjima, odmah za oči skačete. Da nije tako, ne bi ovaj članak imao preko 200 komentara sa tendencijom da ima još i više.
Odgovori | Prijavi moderatru
+3 # Srpkinja 2020-01-14 19:00
Pa naravno da slave,kad je to SRBIJA
Odgovori | Prijavi moderatru
Napiši komentar
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Sandzaklive.rs. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Sandzaklive.rs zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Sandzaklive.rs nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Vijest5

  1. Najnovije
  2. Najčitanije
  3. Komentari